Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 459 337
  • 10 174

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
On muuten mies-voimistelijoiden kädet aika timmissä kunnossa.

Ja pakollinen no-homo vastuuvapautus
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos minä voittaisin olympiakultaa, niin en menisi sen jälkeen mihinkään ilman killutinta kaulassa.

No ehkä saunaan mennessä laittaisin naulaan. Jos se on aitoa kultaa, niin kuumenee varmaan kivasti saunassa.

Tarina kertoo, että Muhammad Ali, tai siis Cassius Clay, piti mitalia kaulassa monta päivää kisojen jälkeen. Mutta sitten hän sai kuulla, että se ei ole oikeaa kultaa, jolloin hän heitti sen jokeen.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Jos minä voittaisin olympiakultaa, niin en menisi sen jälkeen mihinkään ilman killutinta kaulassa.

No ehkä saunaan mennessä laittaisin naulaan. Jos se on aitoa kultaa, niin kuumenee varmaan kivasti saunassa.
Jos minä voittaisin olympiakultaa, hummaisin palkintorahat (50 000e) parissa illassa, ja kolmantena päivänä kiikuttaisin jo mitalia panttilainaamoon.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos minä voittaisin olympiakultaa, en menisi ylipäänsä enää mihinkään. Tulkoonsa muut katsomaan minua kunnan lahjatontilleni jos kiinnostaa.
Itse menisin kaikkiin kommentaattorin hommiin mihin pääsisin, haukkuisin kaikkia/kaikkea ja ilmottaisin että ellei kultapalkkio nouse, muutan Arabiemiraatteihin ja otan kansalaisuuden sieltä.

Viralliseen juhlatilaisuuteen Suomessa, veisin pääministerille reissumies-paketin ja konsta-metukkaa, ettei tarvitse veronmaksajien piikkiin niitä laittaa.

Koittaisin toki pari vuotta saada terasseilla ilmaista bisseä. Muistaisin loppuikäni mainostaa että kullitukset jäivät yhteen, koska tukirahoilla ei saanut treenattua tarpeeksi hyvin. Toki haukkuisin myös koko taitelijasektorin ja pitäisin suurta meteliä heidän tukirahoistaan.

Edit. Halaisin myös Krista Kiurua ilman maskia
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itse voittaisin olympiakultaa koripallossa USA:n paidassa treenaamatta yhtään ja lopettaisin kisojen jälkeen. Sen jälkeen ostaisin orjaksi muutaman suomalaisen lottovoittajan.
 

Subbanisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Ma Long odotetusti pöytätenniksen välieriin. Kohta alkaa pöytätenniksessä viimeinen puolivälierä, kun Hugo Calderano ja Dimitri Ovtcharov kohtaa. Tasainen matsi tiedossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa, en tiedä onko tämä suora lähetys mutta minä seuraan nyt livenä (miesten) telinevoimistelua... Komialta näyttää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuulostat aivan uunituoreelta eukonkannon mm-kisojen voittajalta.

Eukonkannon MM-mitalisteilla harjoituskausi käynnistyy perinteisesti heti seuraavana yönä Sonkajärven Hollivootissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itse voittaisin olympiakultaa koripallossa USA:n paidassa treenaamatta yhtään ja lopettaisin kisojen jälkeen. Sen jälkeen ostaisin orjaksi muutaman suomalaisen lottovoittajan.

Käytkö edes pelikentällä vai istutko koko ajan vaihdossa?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Käytkö edes pelikentällä vai istutko koko ajan vaihdossa?

Optimaalista tuossa tilanteessa varmaan olisi Angolaa vastaan yksi vaihto, hyökkäyspäässä heitto levystä ulos, ja puolustuspäässä rike. Sen jälkeen penkille istumaan loppukisojen ajaksi.

Vanhana miehenä sitten näyttäisi lapsenlapsille ukin kunnianhetkiä vhs:ltä aina uudestaan ja uudestaan.

Kukahan mahtaa olla kaikkien aikojen vähiten ansaitun mitalin ottanut olympiavoittaja? Jostain joukkuelajista se löytynee.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kukahan mahtaa olla kaikkien aikojen vähiten ansaitun mitalin ottanut olympiavoittaja? Jostain joukkuelajista se löytynee.
Softball vaikutti lajilta jossa syöttäjä joutuu tekemään hommia, muut odotteli kentällä jos lyöjä sattuu osumaan laillisuuden rajoissa. Loput sisävuorolaiset nojaili aitaan ja huuteli, hiton kovaa ja jatkuvasti tosin, ottaahan sekin kunnon päälle jos pari tuntia pitää rääkyä.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Kukahan mahtaa olla kaikkien aikojen vähiten ansaitun mitalin ottanut olympiavoittaja? Jostain joukkuelajista se löytynee.

Määritelläänkö vähiten ansaittu siten, että ei ole päässyt kentälle? Näitä lienee useita. Mutta sielläkin aina on jukkatammia, jotka on parasta ikinä.

Vaikea kysymys - ehkä saattaisi olla jonkun joukkuearvostelulajin urheilija, jossa huonoimman tulosta ei noteerata. Talviurheilupuolella saattaa takavuosilta mäkihypystä Suomestakin löytyä sellaisia, oisko Albertvillestä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vaihtaako nuo tyypit tuolla telinevoimistelussa "pitkät kalsarit" permanto suoritusta varten shortseihin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiinalaiset ovat tehneet kyselyn ottelijansa pisteistä (telinevoimistelu).
Edit. Ei ne siitä muuttuneet
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hashimoto (Japanista) voitti sitten telivoimistelun kuusiottelun. Kiinaan hopea ja pronssi Venäjän olympiaurheilijalle.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Fidjistä löytyy varmasti futisniiloja (2 kpl), jotka muistuttavat rugbyn olevan mitätön muutaman valtion tosissaan harrastama laji.
Millainenkohan meno Fidzin jatkoajalla on tänään ollut? Kukaan seurannut?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oliko se muuten Rion olympialaisissa juuri näillä Fidzin rugbyn olympiajoukkueen pelaajilla se jonkinlainen aloitustanssiseremonia? Jotenkin muistelisin näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös