Se on kuitenkin ihan mahdollista, että tsunami tuo Pattyalta tuk-tukin ja kolauttaa jonkun mongolialaisen mitaleille.Tässä surffauksessa ihmetyttää, jos tuossa aallossa on vaikka jokin tukki ja osuu surffaajaan.
Kutosella nyrkkeilyä selostaa Jani Rajalin. Tykkään tyylistänsä. Näkee nyanssit ja tekee asiaankuuluvat nostot.
Ihan ok veti lajia YLE Puheellakin joku monilajiselostaja.
Taiwanilainen nähtiin kenties näiden kisojen ylivoimaisin suoritus.Naisten painonnoston mitalit menivät seuraavasti: Kultaa taiwanilainen Hsing-Chun Kuo (uudet olympiaennätys tempauksessa 103kg, työnnössä 133 kg ja yhteistuloksessa 236kg), hopeaa turkmenistanilainen 21-vuotias Polina Guryena ja pronssia japanilainen Mikiko Ando.
Onko sisäänrakennettu vai erillinen chromecast? Sisäänrakennetuissa tuota ei tainnut olla asetuksissaSiis olenko mä jotenkin yksinkertainen vai miksi en löydä enää Chromecastin asetuksista sitä että käytetäänkö 50hz tilaa? Send help.
Naisten painonnoston mitalit menivät seuraavasti: Kultaa taiwanilainen Hsing-Chun Kuo (uudet olympiaennätykset tempauksessa 103kg, työnnössä 133 kg ja yhteistuloksessa 236kg), hopeaa turkmenistanilainen 21-vuotias Polina Guryena ja pronssia japanilainen Mikiko Ando.
No hitto, toka merkillä Tapper sijalla 24., livetilanteessa viidentenä. Ero kärkeen lähdössä 41 sekuntia
Erillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.Onko sisäänrakennettu vai erillinen chromecast? Sisäänrakennetuissa tuota ei tainnut olla asetuksissa
Samsungilla ainakin saa vedettyä yläreunasta alas, jolloin siinä wifin, äänen yms alla vasemmassa reunassa on "devices" ja oikealla "media", tuolta devicestä pitäisi saada chromecast ja siitä sitten vaan se hammasratasErillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.
Nyt löysinkin. Oli vaan Chromecastin jotkut asetukset viimeistelemättä.Erillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.
Erillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.
Jos tasokas kisaheppa maksaa 100 tonttua, on selvää ettei mennä jokkisluokan säännöillä. Veikkaan, ettei lajin kalleus ja elitistilajin leima edes haittaa lajijärjestöä.Vaikka ei ole minun juttuni, niin ilmeisesti erittäin haastava (ja rahakas) laji kyseessä.
On siinä metukalla kilohintaaJos tasokas kisaheppa maksaa 100 tonttua, on ettei mennä jokkisluokan säännöillä. Veikkaan, ettei lajin kalleus ja elitistilajin leima edes haittaa lajijärjestöä.
Juu löysinkin itse, ihan oikeassa paikassa olin koko ajan mutta en ollut viimeistellyt laitteen kaikkia asetuksia niin se ei heti näkynyt.Itsellä ainakin kun klikkaa Home-sovelluksesta sitä omaa nimettyä laitetta aukeaa uusi ikkuna, sen jälkeen rattaan kuvaa ja sieltä kohta Videot missä aukeaa tuo valinta 50hz käytölle.
Tänä vuonna ekaa kertaa. Sama homma Softball/baseball. Tai en ole varma onko mikään noista ekaa kertaa, mutta otettu olympialajiksi kuitenkin.Missä vaiheessa ne on surffauksenki lisänyt olympialaisiin. Eikö tuo ole ihan tuurista kiinni tuleeko aaltoa vai ei