Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 460 958
  • 10 174
Nyt löytyi unilääkettä, kouluratsastusta näkyy Areenasta asiaankuuluvalla selostuksella. Pitsireunustaisella areenalla lettipäiset hevoset tanssivat Järnefeltin kehtolaulun tahtiin. Vaikka ei ole minun juttuni, niin ilmeisesti erittäin haastava (ja rahakas) laji kyseessä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Pahvistako tuo ensimmäinen lauta oli tehty?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Naisten painonnoston mitalit menivät seuraavasti: Kultaa taiwanilainen Hsing-Chun Kuo (uudet olympiaennätykset tempauksessa 103kg, työnnössä 133 kg ja yhteistuloksessa 236kg), hopeaa turkmenistanilainen 21-vuotias Polina Guryena ja pronssia japanilainen Mikiko Ando.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis olenko mä jotenkin yksinkertainen vai miksi en löydä enää Chromecastin asetuksista sitä että käytetäänkö 50hz tilaa? Send help.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Naisten painonnoston mitalit menivät seuraavasti: Kultaa taiwanilainen Hsing-Chun Kuo (uudet olympiaennätykset tempauksessa 103kg, työnnössä 133 kg ja yhteistuloksessa 236kg), hopeaa turkmenistanilainen 21-vuotias Polina Guryena ja pronssia japanilainen Mikiko Ando.

Hurjia ovat tulokset, kaurapuuroa ja kovaa treeniä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
No hitto, toka merkillä Tapper sijalla 24., livetilanteessa viidentenä. Ero kärkeen lähdössä 41 sekuntia

Laser-luokkaa johtava kyproslainen kyllä tekee kovaa sarjaa. Sijoittunut viidennettä lähtöä lukuunottamatta 10 sakkiin ja on nyttenkin kuudennessa lähdössä kärkisijoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko sisäänrakennettu vai erillinen chromecast? Sisäänrakennetuissa tuota ei tainnut olla asetuksissa
Erillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Erillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.
Samsungilla ainakin saa vedettyä yläreunasta alas, jolloin siinä wifin, äänen yms alla vasemmassa reunassa on "devices" ja oikealla "media", tuolta devicestä pitäisi saada chromecast ja siitä sitten vaan se hammasratas

Muuten (googlen) Homen kautta pitäisi onnistua sama homma
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Äläpäs Kaarle nyt sula. Kolmannella merkillä sijoitus 30., kärkeen 1:55. Tämä ei nyt näytä hyvältä. Ehkä lasit tippuivat silmiltä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sinne taitaa karata Tokion aaltoihin tämäkin mitalisauma. Pojat, me ollaan hävitty tää(kin) peli.

Kuinka tässä aina pystyy käymään näin?
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Erillinen. Ja siis olen aina ennen sen löytänyt mutta nyt siellä lukee vaan jotain Google assistantista tms.

Itsellä ainakin kun klikkaa Home-sovelluksesta sitä omaa nimettyä laitetta aukeaa uusi ikkuna, sen jälkeen rattaan kuvaa ja sieltä kohta Videot missä aukeaa tuo valinta 50hz käytölle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tapper on kolmannella merkillä vasta sijalla 32. Ei kyllä kestäisi lopuissa lähdöissä ottaa missään noin huonoa sijaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itsellä ainakin kun klikkaa Home-sovelluksesta sitä omaa nimettyä laitetta aukeaa uusi ikkuna, sen jälkeen rattaan kuvaa ja sieltä kohta Videot missä aukeaa tuo valinta 50hz käytölle.
Juu löysinkin itse, ihan oikeassa paikassa olin koko ajan mutta en ollut viimeistellyt laitteen kaikkia asetuksia niin se ei heti näkynyt.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Missä vaiheessa ne on surffauksenki lisänyt olympialaisiin. Eikö tuo ole ihan tuurista kiinni tuleeko aaltoa vai ei
Tänä vuonna ekaa kertaa. Sama homma Softball/baseball. Tai en ole varma onko mikään noista ekaa kertaa, mutta otettu olympialajiksi kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös