Joo, minä sentään asuinkin yhdessä skeetampujan kanssa. Kyllä minä tiedän... ;-)Kaikki valtakunnan ampuma-asiantuntijat kokoontuvat tälle alustalle valvomaan verovarojemme käyttöä.
Naisten skeittaus on vasta hiljattain alkanut kunnolla kasvamaan. Harrastajamäärä on nyt kymmenkertainen vrt 10 vuotta sitten niin talenttitaso on myös ihan eri tasollaMinkä takia nää pikkutytöt on parempia kuin esim parikymppiset naiset? Onko tässäkin kevyestä painosta niin paljon hyötyä? Luulisi, että voimakin olisi tärkeää, kumminkin osa miesskeittareista on suht isokokoisia.
Miten vitussa noihin kiekkoihin voi osua? Mä en ehdi edes nähdä niitä ennenku ne pölähtää.
Miten vitussa noihin kiekkoihin voi osua? Mä en ehdi edes nähdä niitä ennenku ne pölähtää.
Laukesiko ase herkästi?Joo, minä sentään asuinkin yhdessä skeetampujan kanssa. Kyllä minä tiedän...
Ranskiksella ei kestä pää, ihan paskoja ovat sotimaankin.
Ei kyllä silloin pärjää hommassa jos ase on herkässä... Maltti on valttia.Laukesiko ase herkästi?
Ranskalaisella 2 hutia, italialaisella kanssa 2. Muut ampuneet puhtaasti.
Kyllä juutti edellisessä sarjassa missasi yhden.
Luulen, että ilmastointi vaikuttaa ammuntaan.Onko Eetu vittuillut faneilleen twitterissä ja uhriutunut tämän jälkeen?
Monta kiekkoa tässä ammutaan?
20Monta kiekkoa tässä ammutaan?
Monta kiekkoa tässä ammutaan?