Tenkanen nolaa Suomen. Alahan purjehtia kotiin sieltä.
Lasketaanko yhteistuloksiin jo se yhden purjehduksen poisto? Mikäli lasketaan, niin todellisuudessa Tuulalla on parempi tilanne kuin tuo.No en tiedä nolaako: Kumminkin siellä on 43 muuta purjehtijaa kilpailemassa samassa luokassa. 14 ihan hyvä sijoitus tässä lähdössä ja Tenkanen on yhteistuloksissa sijalla 8.
Lasketaanko yhteistuloksiin jo se yhden purjehduksen poisto? Mikäli lasketaan, niin todellisuudessa Tuulalla on parempi tilanne kuin tuo.
Lasketaanko yhteistuloksiin jo se yhden purjehduksen poisto? Mikäli lasketaan, niin todellisuudessa Tuulalla on parempi tilanne kuin tuo.
Minun verorahoillani tuolla ollaan sijoilla ynnämuut.No en tiedä nolaako: Kumminkin siellä on 43 muuta purjehtijaa kilpailemassa samassa luokassa. 14 ihan hyvä sijoitus tässä lähdössä ja Tenkanen on yhteistuloksissa sijalla 8.
Ai sä maksat veroja? Tämä oli uutta.Minun verorahoillani tuolla ollaan sijoilla ynnämuut.
Tuo on hieno miten nuo haulikkoihmiset ampumisen jälkeen yhdellä tommosella sulavalla liikkeellä heittää hylsyt roskiin. Taidetta. Saako noista tyylipisteitä?
Minä. Olen. Veron. Maksaja.Ai sä maksat veroja? Tämä oli uutta.
Minä. Olen. Veron. Maksaja.
Tämä oli uutta, että Roger Moore maksaa veronsa Suomeen.Minä. Olen. Veron. Maksaja.
Oliko tämä henkilöllisyyden arvuuttelua? Raportoitu.Mutta sinähän olet jo kuollut.
Tämä oli uutta, että Roger Moore maksaa veronsa Suomeen.
Mitä sillä sen väliä, mikäli mitali tulee.Onko uhka vai mahdollisuus katsoa tämä finaali, kun en ymmärrä säännöistä yhtään mitään?
Oliko tämä henkilöllisyyden arvuuttelua? Raportoitu.
Minäkin maksan veroja kuin Valavuori, miljoonia!Minä. Olen. Veron. Maksaja.