L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Junnila floppasi.
Näin teki mutta ei riittänyt. Harmi, ja myös Sveitsin Euroopan liigassa säväyttänyt Sveitsin Salome Lang koki saman kohtalon.
Junnila floppasi.
Huono peliliike oli vaihtaa valmentajaa. Mikä sitten oikeasti onkaan sen syynä.Ja näin siinä Junnilan kohdalla kävi. Olisin halunnut nähdä tämän kesän maksimin vanhan valmentajan kanssa.
Se voisi vähän rauhoittaa hermoja. Nyt puristaa liikaa.Maria voisi ottaa otteluperinteistä mallia ja käydä stadionin takana röökillä
Samaa mieltä. Kyllä sietäis koko kolmikko Porttila, Leinonen ja Raja, vaikka perkele uida takaisin Suomeen.Miten noilla on pokkaa käydä minun verorahoilla Tokiossa lomareissulla. Soutakaa takaisin.
En päästäisi noin helpolla. Uikoon mielummin.Miten noilla on pokkaa käydä minun verorahoilla Tokiossa lomareissulla. Soutakaa takaisin.
Ei niillä kestä kunto edes siihen. Somessa ne vaan on roikkunu.En päästäisi noin helpolla. Uikoon mielummin.
Kaikki on menetetty. Myyn Moccamasterin virolaisille.+2 Castren kolmen reiän jälkeen tänään. Ei kovin hyvä sekään.
Voi vittu. Ennen Olympialaisia Castreniin oli ehkä isoin luotto mitalistiksi.+2 Castren kolmen reiän jälkeen tänään. Ei kovin hyvä sekään.
Jahas, Ella on siellä Petran grillissä ja paha mielihän siitä tulee.
Toi on just se syy miksi minusta ei tullut huippu-urheilijaa. Satanen ois menny aikaan 9.50 mutta Petran grillissä olisin murentunut.Vain harvat ovat kuivin silmin tämän kujan läpäisseet.
Viisas varautuu aurinkolasein noihin.Vain harvat ovat kuivin silmin tämän kujan läpäisseet.
Kaikki on menetetty. Myyn Moccamasterin virolaisille.
Toi on just se syy miksi minusta ei tullut huippu-urheilijaa. Satanen ois menny aikaan 9.50 mutta Petran grillissä olisin murentunut.
Huumorilla toki voitaisiin tuollaisia heitellä täältä sohvan pohjalta, mutta en oikein ymmärrä näkökulmaa "toivottavasti meillä ei tule johonkin lajiin urheilijoita, koska huutelijat ja hakamussuttelijat". Ainakin itse toivon, että suomalainen yleisurheilu monipuolistuisi ja suomalaisurheilijoiden lonkerot ulottuisivat mahdollismman moneen lajiin
Toi on muuten ihan totta. Evilä pystyi murtamaan Juuselan mutta olen ihan varma että Petran kanssa ei olisi ollut mitään palaa. Vaikka Laurakin on varmasti haastava niin kyllä Petran kanssa käydään se todellinen kiirastuli.Ysärillä oli Bubi, sitten oli Tapsaa ja Juuselas ja lopulta Petraa ja Arffmania. Kyllä olisi kannattanut urheilla 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen lopulla. Sen tiesi Eviläkin, kun otti Juuselan kanssa yhteen.