Itse odotan huispausta. Tosin Lontoossa se olikin näytöslaji.Milloinkohan keppihevosratsastuksesta tulee olympialaji?
Uintilajeja tarvitaan lisää, hevosuinti voisi olla paikallaan, ratsastajalla ja ilman.Milloinkohan keppihevosratsastuksesta tulee olympialaji?
Itse odotan huispausta. Tosin Lontoossa se olikin näytöslaji.
Pikku hiljaa olen tajunnut mistä on kyse. Tämä on kiva laji. Sopii varmasti junnuille harjoitusmuotona. Pelisilmä kehittyy ja pallonhallinta samoin. Pelataanko Suomessa kolme vastaan kolme korista?Tuo 3x3 koris on ihan letkeä laji.
Hevospoolo voisi myös tehdä paluun Olympialaisiin.Uintilajeja tarvitaan lisää, hevosuinti voisi olla paikallaan, ratsastajalla ja ilman.
Pikku hiljaa olen tajunnut mistä on kyse. Tämä on kiva laji. Sopii varmasti junnuille harjoitusmuotona. Pelisilmä kehittyy ja pallonhallinta samoin. Pelataanko Suomessa kolme vastaan kolme korista?
Mahtaisiko selitys olla sama silti? ”Keppihevonen näki kameran ja yhteistyöhalu loppui siihen”Milloinkohan keppihevosratsastuksesta tulee olympialaji?
Mahtaisiko selitys olla sama silti? ”Keppihevonen näki kameran ja yhteistyöhalu loppui siihen”
Tämä oli iloinen yllätys. Hienoa.Kyllä pelataan: Lappeenrannassa ollut kyseisen lajin SM-kiertue. Kesän neljäs 3x3 SM-kiertueen osaturnaus vietettiin onnistuneesti Tampereella- Useampi viime kesän 3x3 SM-mitalisti mukana
Siis eikö tuolla pitäisi alkaa USA-Ranska lentopallo?
Eurosport player taitaa näyttää lähes kaiken. Helkutisti lähetyksiä tullut koko päivän. Prismassa oltiin vaimokkeen kanssa ostoksilla ja napit korvilla pystyi hyvin keskittymään urheiluun. Ja sain kehuja kun olin kiltisti, en yhtään kitissyt vaikka kaupassa kestiTäältä 1/5 pistettä 3vs3 korikselle. Ymmärrän että jossain koulun jumppasalissa pellaillaan noin, kun muutamat pullamössöt eivät saapuneetkaan paikalle, mutta olympialaisissa. Mistä niitä nyrkkeilyjä yms pystyi katsomaan?
Vaikutat fiksulta kaverilta.3vs3 koripallo. Neekeripallon pelimuoto niille jotka eivät koulussa oppineet laskemaan viiteen. Oikeasti, olympialaiset ja tuollaista pelleilyä.
Ei oo montaa rasismia väsyneempää asiaa, paitsi sun viesti3vs3 koripallo. Neekeripallon pelimuoto niille jotka eivät koulussa oppineet laskemaan viiteen. Oikeasti, olympialaiset ja tuollaista pelleilyä.
Jaa siellä on siis toinen matsi vielä kesken ja ei taida olla kuin yksi kenttä.Siis eikö tuolla pitäisi alkaa USA-Ranska lentopallo?
3vs3 koripallo. Neekeripallon pelimuoto niille jotka eivät koulussa oppineet laskemaan viiteen. Oikeasti, olympialaiset ja tuollaista pelleilyä.