Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Lähinnä siis sitä, että tyhjät lehterit lajista riippumatta versus parhaimmillaan kymmenien tuhansien ihmisten pauhu.Meinaatko et ne olis tuolla ratsastuskatsomossa sellasta huutaneet?
Lähinnä siis sitä, että tyhjät lehterit lajista riippumatta versus parhaimmillaan kymmenien tuhansien ihmisten pauhu.Meinaatko et ne olis tuolla ratsastuskatsomossa sellasta huutaneet?
Just näiden homppelilajen takia niitä 80-heittäjiä ei olekaan.Ei ennen kuin joku heittää edes 80 metriä.
Se johtuu siitä, että nykynuoriso on pilalla ja harjoittelee liian monimutkaisesti. Rädyn Seppokin kävi aina ilman lämmittelyä kiskaisemassa sen noin ysikymppisen ja lähti sen jälkeen kaljalle. Ei tuo kepin viskominen ole mitään ydinfysiikkaa.Just näiden homppelilajen takia niitä 80-heittäjiä ei olekaan.
Tuo 3x3 koris on ihan letkeä laji.
Niin minäkin...Selostaja melkein itkee. Mäkin itken!
Mietin kumpi tässä lajissa tekee isoimman työn ja saa mitalin?Mitä ihmettä mä katon? Yle kakkosella, joku hevonen steppailee ja loikkii musan tahtiin. Mikäs olympialaisten laji tämä tämmönen on? Vai olenko pudonnut kehityksen kelkasta, niin sanotusti
Vuodesta 1900 ollut olympialaji, olikos se klassisen lajin alkuaika jossain 430 eaa tienoilla.Mitä ihmettä mä katon? Yle kakkosella, joku hevonen steppailee ja loikkii musan tahtiin. Mikäs olympialaisten laji tämä tämmönen on? Vai olenko pudonnut kehityksen kelkasta, niin sanotusti
Laita tv5 ja korisEikö nää hevospelleilyt voisi työntää kokonaan Areenaan ja telkkarista näyttää jotain järkevämpää?
Älä luulekaan, että Yle luopuu suosikkilajistaan pääkanavallaan. Don't let your horses run away!Eikö nää hevospelleilyt voisi työntää kokonaan Areenaan ja telkkarista näyttää jotain järkevämpää?
Kattelin mä sitäkin äsken, mutta kyttään tv2 kun siellä pitäisi alkaa lentopalloa.Laita tv5 ja koris
KouluratsastustaMitä ihmettä mä katon?
Osittain varmaan näytetään telkkarissa koska mukana oli suomalainen ratsukko. Ja toisekseen onko siellä mitään järkevämpää tarjolla juuri nyt? ;-)Eikö nää hevospelleilyt voisi työntää kokonaan Areenaan ja telkkarista näyttää jotain järkevämpää?
Lentopalloa. Ja ihan mitä tahansa muuta.Ja toisekseen onko siellä mitään järkevämpää tarjolla juuri nyt? ;-)