Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 456 987
  • 10 174

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eli Henrin hevosella ei kestänyt pää? Ilmeisesti noinkin voi käydä. Ainakin kun kyseessä Suomi.
 

Barney

Jäsen
Konsta - kun pää ei kestä ja tekniikka ei riitä.

Nyt pitäisi Henkan tehdä kova päätös ja antaa Konstalle fudut. Tarvitaan kylmäpäisempi kaveri, jos halutaan saada mitali tästä kuninkuuslajista Pariisin Olympialaisissa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jotenkin tuottaa suuria vaikeuksia olla kysymyttä Jatkoajan kisaseurannassa, onko tämä Ranskan koripalloilija sukua Yaya ja Kolo Tourelle. Pidättäydyn kuitenkin, koska tässä seurannassa ollaan asialinjalla.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ennustukseni siitä, että Konsta saisi kaviot ojoon, ei toteutunut. Vaadin julkista keskustelua, mikä meni meidän pelissä nyt pieleen.
 

Barney

Jäsen
Just näiden homppelilajen takia niitä 80-heittäjiä ei olekaan.
Se johtuu siitä, että nykynuoriso on pilalla ja harjoittelee liian monimutkaisesti. Rädyn Seppokin kävi aina ilman lämmittelyä kiskaisemassa sen noin ysikymppisen ja lähti sen jälkeen kaljalle. Ei tuo kepin viskominen ole mitään ydinfysiikkaa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tuo 3x3 koris on ihan letkeä laji.

Itse en oikein tykkää. Olympialaisissa jo niin paljon lajeja, että pitäisi enemmänkin mielestäni lähteä karsimaan lajeja kuin toisin päin. Tai siis joku voisi argumentoida, että futsal on kansainvälisempi peli kuin tuo koris, mutta ei olympiastatuksen laji. Toisaalta taas eipä tuo 3 vs. 3 koris ole itseltäni poiskaan, joten mikäs siinä, pelailkoon vaan puolestani.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hollanti tasoittaa vapaapotkulla.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mitä ihmettä mä katon? Yle kakkosella, joku hevonen steppailee ja loikkii musan tahtiin. Mikäs olympialaisten laji tämä tämmönen on? Vai olenko pudonnut kehityksen kelkasta, niin sanotusti
Mietin kumpi tässä lajissa tekee isoimman työn ja saa mitalin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikö nää hevospelleilyt voisi työntää kokonaan Areenaan ja telkkarista näyttää jotain järkevämpää?
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eikö nää hevospelleilyt voisi työntää kokonaan Areenaan ja telkkarista näyttää jotain järkevämpää?
Älä luulekaan, että Yle luopuu suosikkilajistaan pääkanavallaan. Don't let your horses run away!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä ihmettä mä katon?
Kouluratsastusta
Hieno laji, minä tykkään...

Eikö nää hevospelleilyt voisi työntää kokonaan Areenaan ja telkkarista näyttää jotain järkevämpää?
Osittain varmaan näytetään telkkarissa koska mukana oli suomalainen ratsukko. Ja toisekseen onko siellä mitään järkevämpää tarjolla juuri nyt? ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös