UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Vittuileekohan ravihevoset kouluratsastushevosille? Minä vittuilisin.
Mulla nätimpi kampaus ku sulla
Vittuileekohan ravihevoset kouluratsastushevosille? Minä vittuilisin.
Saattaa olla, että nyt on jo muuta mietittävää, mutta saatiinko tulevaisuuden kisaedustaja miesten vai naisten puolelle?Rouvalla lorahti lapsivedet, niin eiköhän täällä sairaalassa saa tyhjän ajan kulumaan :)
Suomalaistuomari japanialaisen ja kazakstanialaisen judo-ottelussa.
Saattaa olla, että nyt on jo muuta mietittävää, mutta saatiinko tulevaisuuden kisaedustaja miesten vai naisten puolelle?
Suomalaistuomari japanialaisen ja kazakstanialaisen judo-ottelussa.
Tulee myös Areenassa.Tuleeko tämä lähetys Discoverylta?
Tulee myös Areenassa.
Yle areenasta tulee, mutta myös discovery plussasta, kuten aivan kaikki lajit.Tuleeko tämä lähetys Discoverylta?
Dplussassa ainoa miinus se ettei siellä ole selostusta kuin ilmeisesti niissä lajeissa mitkä on myös ihan perinteisiä tv-lähetyksiä. Jos tuon nyt siis miinukseksi laskee.Yle areenasta tulee, mutta myös discovery plussasta, kuten aivan kaikki lajit.
Enhän minä herranen aika voi tietää tietää mikä hänen sukupuoli-identiteetti on. Lapsi saa itse kertoa, jahka putkahtaa ulos maailmaan.Saattaa olla, että nyt on jo muuta mietittävää, mutta saatiinko tulevaisuuden kisaedustaja miesten vai naisten puolelle?
Eipä itseäni juuri selostuksen puute haittaa.Dplussassa ainoa miinus se ettei siellä ole selostusta kuin ilmeisesti niissä lajeissa mitkä on myös ihan perinteisiä tv-lähetyksiä. Jos tuon nyt siis miinukseksi laskee.
Enhän minä herranen aika voi tietää tietää mikä hänen sukupuoli-identiteetti on. Lapsi saa itse kertoa, jahka putkahtaa ulos maailmaan.
Ei vaan, tyttö tulossa :)
Luotan KOK:n kykyyn uudistua eli binäärinen jako miehiin ja naisiin pysyy ennallaan seuraavan 50 vuoden ajan!Mitä, jos @Old Ray vauva onkin intersukupuolinen?
Onnittelut! Haastan valitsemaan etunimen lähipäivien olympiavoittajien joukosta. ;)Ei vaan, tyttö tulossa :)