Jackie Moon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vihreet ja punaset.
Kiitos laadukkaan provon oppitunnista ja erityisesti tuosta lopun omaperäisestä ja tyylikkäästä esimerkistä.
Hahahaa. Miksi kiität "oppitunnista" kun ei se selvästikään mennyt perille... Alkuun kirjoitin mitä nyt kirjoitin ja loppuun puhtaalla sarkasmilla maailman paskin, väsynein ja läpinäkyvin "provo", "joku varmaan pannu sen muijaa". Mutta sinä se pystyit tarttumaan siihen, aivan uskomatonta. Se oli niin hirveätä että en edes viitsi yleistää sen syyksi kannattamaasi Tamperelaista seuraa. Haluan uskoa Tamperelaisista parempaa, kannattivat mitä tahansa.
Ei ketjun avaajan tarkoitus ollut provoilla eikä pullistella etukäteen varmalla nousulla, kunhan vaan avasi ketjun aiheesta, joka ainakin täällä Mestis-puolella kovasti kiinnostaa. Ja koittakaa ymmärtää myös sekin, että vaikka tästä samaisesta aiheesta jauhettaisiinkin jo parissa Liigaketjussa, niin kyllä meillä täällä Mestis-puolella on ihan täysi oikeus omaamme. Kuten palstaveli magnum37 jo totesinkin, niin me olemme tottuneita seuraamaan keskusteluja rauhallisella Mestis-puolella, emme väijymään Liigaketjuja, jotka voivat tosiaan yhtäkkiä räjähtää kymmenien sivujen mittaisiksi, sadan eri kirjoittajan hengentuotteista.
Ensimmäisestä lauseesta olen 100% erimieltä. Perustan sen siihen mitä olen häneltä lukenut pitkin palstaa ks. aiheeseen liittyen. Sitä en ole kiistänyt, etteikö tänne teille voisi avata aiheesta ketjua, tottakai voi. Meinasin puheillani vain ketjun aloittajan tarkoitusperiä. Mutta eipä ne mulle tosin kuulu, kunhan tartuin vaan. Ja kivahan rakkaasta Ilveksestä on lukea muiden mielipiteitä, oli ne hyviä tai huonoja.
Ja jos vähän eksyis edes etäisesti asiaan niin itseäni ei kauheasti haittaisi tippuminen. Toivon ja uskon että se toisi organisaatioon kaivattuja muutoksia. Asian ainut miinus on että sen tapahtuessa pitäisi hävitä mestiksen joukkueelle 4 kertaa ja se olisi aivan liian noloa. Eli suora tippuminen ilman karsintoja - OK, joukkueen häviäminen 4 kertaa alemman sarjatason joukkueelle - ei kiitos.