Viestin lähetti Aksu
Tämän kauden kohokohta oli Shelley, joka kasvatti faneja vähintään sen 5,6 cm.
Paskat edes riitä.
Joo, koetetaanpa jotain
1. JYP, kai se on pakko näin rankata.
2. Lukko, syyttäkää vaan kahvasta, mutta minusta pelasi ihan mukavaa fyysistä kiekkoa ja joukkueessa oli jopa muutamia ihan oikeita väriläiskiä.
3. HIFK, vähän sama homma kuin Lukolla, ei minusta kuitenkaan tällä kaudella likikään niin fyysinen ja viihdyttävä kuin aiemmin, pl. Rauman tempaukset jotka puhuttavat Jatkoaikailijoiden lisäksi myös valtion päättäjiä.
4. Pelicans, saa ehdottomat sympatiapisteet, toivottavasti ensi kausi on parempi ja joukkue saisi tasaisin väliajoin napsittua pisteitä.
5. HPK, koko liigan RY varmasti ansaitsisi paikan korkeammallekin mutta sijoittaminen kolmanneksi olisi jo vittuilua. Ehkä kokonaisuus huomioonottaen jopa liigan viihdyttävin vastustaja, pelaa vauhdikasta kiekkoa eikä unohda yleensä taklatakaan.
6. Ässät, aina saanut joukkoonsa muutaman reikäpään joiden edesottamukset luovat positiivista kutinaa ennen peliä.
7. KalPa, monien muiden JYP-kannattajien tavoin en ollut ehkä ihan riemusta kiljuen nostamassa KalPaa liigaan, toki nyt se on siellä ansaittuaan ehdottomasti paikan, mutta yhtä paljon mielenkiintoa olisi aiheuttanut myös Sport. Hyvä kuitenkin että saatiin se parillinen määrä joukkueita ja varmasti aion myös Niiralanmontussa vierailla ensi talvena.
8. Jokerit, ei ole vuosiin herättänyt oikeastaan tunteita puolesta eikä vastaan, aina joukkueessa aivan loistavia yksilöitä, kuten Metropolit, viime vuosina puppeloinut touhuaan turhalla ahnehtimisella, jokohan nyt joukkueeseen tulisi jonkinlaista pysyvyyttä?
9. Kärpät, ehkä se liigan taitavin porukka, syy miksi sija löytyy näin alhaalta lienee siinä että jokaisen Kärppä-pelin jälkeen on sellainen mielikuva joukkueesta että siellä oli tyyppejä jotka luistelivat ihan helvetin kovaa ja heittelivät poikittaissyöttöjä, mutta kukaan ei ampunut itse. Ei välttämättä ihan minun tyylistäni kiekkoa.
10. Ilves, vähän sama kuin Kärpät, vauhtia vaan vähemmän. Ei koskaan ole herättänyt tunteita puolesta eikä vastaan, Raipe nyt toki on legenda mutta oikeastaan J. Pesonen on se ainoa henkilökohtaisesti kiinnostava pelaaja jota tulee seurattua tarkemmin.
11. SaiPa, onnistuu Kisapuistossa luomaan JYPin kanssa sen kauden huonoimman pelin, jota huonompi on korkeintaan joukkueiden seuraava kohtaaminen. Pienten joukkueiden loistavan yhteistyön tuloksena siis taiteestakin pystytään luomaan paskaa.
12. Blues, joukkue josta et vaan saa kiinni, rahaa ne saa käsittääkseni kulumaan paljon mutta aina iso kysymysmerkki että mihin ne menevät, ukot vaihtuneet tiuhaan viime vuosina ja juuri kun saat jonkin käsityksen joukkueesta niin taas ne vaihtuvat. Uudet heput joukkueenjohdossa tuonevat helpotusta asiaan.
13. TPS, joskus aiemmin varmaan vähän korkeammalla, mutta ollut viime vuosina jotenkin niin kuolettavan tylsä ettei vaan jaksa sytyttää.
14. Tappara, miksi, en tiedä. Periaatteessa joukkueessa ei ole ketään yliärsyttävää pelaajaa. Johtuneeko tämä siitä että takavuosina ollessani Tampereen seudulla töissä oli työkavereina muutama hämeenkyröläinen HC-fani, ne vittuilivat minulle, minä niille, niillä oli ylivoima, minulla henkiset arvet?