Mielellään!Pitäisikö voittorahat maksaa siis kaksinkertaisena? :D
Mielellään!Pitäisikö voittorahat maksaa siis kaksinkertaisena? :D
Laitoin jo uuden vedon ilmoittautumiset alkamaan huomenna (ma 31.10.22) klo 19:00. Jos vetoon ilmoittautuu sellainen nimimerkki, jolta et ole vielä saanut maksua, kirjoita viesti uuden vedon ketjuun, ettei hänen valitsemaa pelaajaa hyväksytä ennen kuin on maksanut sinulle. Tällainen pelaaja on myös raha-asiansa hyvin hoitaneen toisen nimimerkin vapaasti saatavilla.Päivitys maksuista:
67/76 ovat maksaneet. Loppujen 9 kanssa on sovittu maksupäiväksi maanantai tai tiistai. Milloin @Redrose haluaa avata uuden vedon? Riittääkö jos kuittaan keskiviikkona tilanteen sinulle noista lopuista?
Viime viikonlopun aikana maksuja tuli yli 50. Aivan mahtavaa.
Kiitos kaikille.
Vaikuttavat aika tuoreilta janareilta tällä palstalla. Itse olen harkinnut sellaista, etten maksaisi mahdollisesti hävittyä vetoa yhdellekään tuoreelle nimimerkille. Toki se tekisi minustakin yhtälailla urpon, mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun joku pässi käy täällä koittamassa onneaan ja sen jälkeen katoaa kuin kusi lumeen.Nimimerkkien @sindel ja @Keppana81 oli sovittu maksupäivän tämän viikon alkuun, mutta kummaltakaan ei tullut maksua. Eivät myöskään vastaa viesteihin.
Itekkin lähdin näihin vetoihin. Aina hävinny ja aina maksanu.Vaikuttavat aika tuoreilta janareilta tällä palstalla. Itse olen harkinnut sellaista, etten maksaisi mahdollisesti hävittyä vetoa yhdellekään tuoreelle nimimerkille. Toki se tekisi minustakin yhtälailla urpon, mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun joku pässi käy täällä koittamassa onneaan ja sen jälkeen katoaa kuin kusi lumeen.
Jonkun palstalla olon minimiajan laittaisin, jotta vetoon voisi osallistua. Siltikin on sanottava, että ilmeisesti aika hyvin täällä anonyymissä maailmassa maksut ovat menneet voittajille.
Toivotaan, että karma maksaa tuplasti omalla tavallaan näille jälkijätöille.
Ei tässä kukaan ole ihmetellyt mitään. Voittajia jäänyt vaan ilman täysiä rahoja (en minä tosin). Maksumiehenä olen ollut.Itekkin lähdin näihin vetoihin. Aina hävinny ja aina maksanu.
Mutta oikeesti. Onko ihmettelylle oikeutettua sijaa jos anonyymien nimimerkkien takaa lyödään vetoa ja hävitessä jätetään maksamatta? Itse en tätä osaa ihmeenä pitää.
Toiselta puolelta kolikkoa pidän tätä ansaintamahdollisuutena. Hyväuskoisuuttanne ja teennäistä palstan kunniakoodistoanne saatte syyttää.
Senkin sinisilmät.
No et ihmetellyt.Ei tässä kukaan ole ihmetellyt mitään. Voittajia jäänyt vaan ilman täysiä rahoja (en minä tosin). Maksumiehenä olen ollut.
Vaikuttavat aika tuoreilta janareilta tällä palstalla. Itse olen harkinnut sellaista, etten maksaisi mahdollisesti hävittyä vetoa yhdellekään tuoreelle nimimerkille. Toki se tekisi minustakin yhtälailla urpon, mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun joku pässi käy täällä koittamassa onneaan ja sen jälkeen katoaa kuin kusi lumeen.
Jonkun palstalla olon minimiajan laittaisin, jotta vetoon voisi osallistua. Siltikin on sanottava, että ilmeisesti aika hyvin täällä anonyymissä maailmassa maksut ovat menneet voittajille.
Toivotaan, että karma maksaa tuplasti omalla tavallaan näille jälkijätöille.
Pari vuotta ei riitä, vai mitä @FuzzyJonkun palstalla olon minimiajan laittaisin, jotta vetoon voisi osallistua.
Pari vuotta ei riitä, vai mitä @Fuzzy
Nää tapauksethan pitäisi poistaa palstalta, jolla vedonlyönti on sallittua. No toisaalta toiset tuntuu tykkäävän heikäläisistä.Pari vuotta ei riitä, vai mitä @Fuzzy
Kiitos näistä tiedoista. Tuo Keppana81 taisi lentää tuplanickinä ulos isoista ovista, mutta pidän huolen siitä, ettei @sindel pääse mukaan seuraaviin vetoihin ennen kuin on maksanut sinulle. Pahoittelen myöhäistä vastaustani. On ollut vähän kiireitä meikäläisellä.Nimimerkkien @sindel ja @Keppana81 oli sovittu maksupäivän tämän viikon alkuun, mutta kummaltakaan ei tullut maksua. Eivät myöskään vastaa viesteihin.
Mä en yllättyis vaikka tää Sindelkin olisi saman henkilön käyttäjä. Samoihin Pelicansin osioihin noilla kaikilla kolmella käyttäjälle on kommentoitu.Kiitos näistä tiedoista. Tuo Keppana81 taisi lentää tuplanickinä ulos isoista ovista, mutta pidän huolen siitä, ettei @sindel pääse mukaan seuraaviin vetoihin ennen kuin on maksanut sinulle. Pahoittelen myöhäistä vastaustani. On ollut vähän kiireitä meikäläisellä.