Toinen hattutemppuveto Liigakaudella 2022–2023

  • 25 702
  • 188

Leitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, SaiPa, RM
Päivitys maksuista:

67/76 ovat maksaneet. Loppujen 9 kanssa on sovittu maksupäiväksi maanantai tai tiistai. Milloin @Redrose haluaa avata uuden vedon? Riittääkö jos kuittaan keskiviikkona tilanteen sinulle noista lopuista?

Viime viikonlopun aikana maksuja tuli yli 50. Aivan mahtavaa.

Kiitos kaikille.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Päivitys maksuista:

67/76 ovat maksaneet. Loppujen 9 kanssa on sovittu maksupäiväksi maanantai tai tiistai. Milloin @Redrose haluaa avata uuden vedon? Riittääkö jos kuittaan keskiviikkona tilanteen sinulle noista lopuista?

Viime viikonlopun aikana maksuja tuli yli 50. Aivan mahtavaa.

Kiitos kaikille.
Laitoin jo uuden vedon ilmoittautumiset alkamaan huomenna (ma 31.10.22) klo 19:00. Jos vetoon ilmoittautuu sellainen nimimerkki, jolta et ole vielä saanut maksua, kirjoita viesti uuden vedon ketjuun, ettei hänen valitsemaa pelaajaa hyväksytä ennen kuin on maksanut sinulle. Tällainen pelaaja on myös raha-asiansa hyvin hoitaneen toisen nimimerkin vapaasti saatavilla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Nimimerkkien @sindel ja @Keppana81 oli sovittu maksupäivän tämän viikon alkuun, mutta kummaltakaan ei tullut maksua. Eivät myöskään vastaa viesteihin.
Vaikuttavat aika tuoreilta janareilta tällä palstalla. Itse olen harkinnut sellaista, etten maksaisi mahdollisesti hävittyä vetoa yhdellekään tuoreelle nimimerkille. Toki se tekisi minustakin yhtälailla urpon, mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun joku pässi käy täällä koittamassa onneaan ja sen jälkeen katoaa kuin kusi lumeen.

Jonkun palstalla olon minimiajan laittaisin, jotta vetoon voisi osallistua. Siltikin on sanottava, että ilmeisesti aika hyvin täällä anonyymissä maailmassa maksut ovat menneet voittajille.

Toivotaan, että karma maksaa tuplasti omalla tavallaan näille jälkijätöille.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikuttavat aika tuoreilta janareilta tällä palstalla. Itse olen harkinnut sellaista, etten maksaisi mahdollisesti hävittyä vetoa yhdellekään tuoreelle nimimerkille. Toki se tekisi minustakin yhtälailla urpon, mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun joku pässi käy täällä koittamassa onneaan ja sen jälkeen katoaa kuin kusi lumeen.

Jonkun palstalla olon minimiajan laittaisin, jotta vetoon voisi osallistua. Siltikin on sanottava, että ilmeisesti aika hyvin täällä anonyymissä maailmassa maksut ovat menneet voittajille.

Toivotaan, että karma maksaa tuplasti omalla tavallaan näille jälkijätöille.
Itekkin lähdin näihin vetoihin. Aina hävinny ja aina maksanu.

Mutta oikeesti. Onko ihmettelylle oikeutettua sijaa jos anonyymien nimimerkkien takaa lyödään vetoa ja hävitessä jätetään maksamatta? Itse en tätä osaa ihmeenä pitää.

Toiselta puolelta kolikkoa pidän tätä ansaintamahdollisuutena. Hyväuskoisuuttanne ja teennäistä palstan kunniakoodistoanne saatte syyttää.

Senkin sinisilmät.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Itekkin lähdin näihin vetoihin. Aina hävinny ja aina maksanu.

Mutta oikeesti. Onko ihmettelylle oikeutettua sijaa jos anonyymien nimimerkkien takaa lyödään vetoa ja hävitessä jätetään maksamatta? Itse en tätä osaa ihmeenä pitää.

Toiselta puolelta kolikkoa pidän tätä ansaintamahdollisuutena. Hyväuskoisuuttanne ja teennäistä palstan kunniakoodistoanne saatte syyttää.

Senkin sinisilmät.
Ei tässä kukaan ole ihmetellyt mitään. Voittajia jäänyt vaan ilman täysiä rahoja (en minä tosin). Maksumiehenä olen ollut.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tässä kukaan ole ihmetellyt mitään. Voittajia jäänyt vaan ilman täysiä rahoja (en minä tosin). Maksumiehenä olen ollut.
No et ihmetellyt.

Luontainen seuraus mahdollisuuden hyödyntämisestä ilman riskiä. Luonnollista epärehellisyyden ilmentymistä. Ehdotuksesi toki sinänsä yhtä moraaliton.

Elämä on, epärehellistä ja paljon muutakin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikuttavat aika tuoreilta janareilta tällä palstalla. Itse olen harkinnut sellaista, etten maksaisi mahdollisesti hävittyä vetoa yhdellekään tuoreelle nimimerkille. Toki se tekisi minustakin yhtälailla urpon, mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun joku pässi käy täällä koittamassa onneaan ja sen jälkeen katoaa kuin kusi lumeen.

Jonkun palstalla olon minimiajan laittaisin, jotta vetoon voisi osallistua. Siltikin on sanottava, että ilmeisesti aika hyvin täällä anonyymissä maailmassa maksut ovat menneet voittajille.

Toivotaan, että karma maksaa tuplasti omalla tavallaan näille jälkijätöille.

Tuo Sindelin näätä, ei nyt muuta ole tehnytkään kun lähinnä vittuillut pelsun puolella. Banaania vaan.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pari vuotta ei riitä, vai mitä @Fuzzy

Tämä kaveri taisi olla siitä poikkeuksellinen tapaus että muistaakseni vaan ihan suoraan sanoi että en maksa, ihan yhtään sen isompia häpeilemättä.

Muut tapaukset ovat tainneet olla hiljaisuudessa vaeltavia rottia jotka puhuu ja lupailee mutta mitään ei sitten tapahdukaan muuta kuin luikerrellaan vaan varjoissa hiljaa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nimimerkkien @sindel ja @Keppana81 oli sovittu maksupäivän tämän viikon alkuun, mutta kummaltakaan ei tullut maksua. Eivät myöskään vastaa viesteihin.
Kiitos näistä tiedoista. Tuo Keppana81 taisi lentää tuplanickinä ulos isoista ovista, mutta pidän huolen siitä, ettei @sindel pääse mukaan seuraaviin vetoihin ennen kuin on maksanut sinulle. Pahoittelen myöhäistä vastaustani. On ollut vähän kiireitä meikäläisellä.
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Kiitos näistä tiedoista. Tuo Keppana81 taisi lentää tuplanickinä ulos isoista ovista, mutta pidän huolen siitä, ettei @sindel pääse mukaan seuraaviin vetoihin ennen kuin on maksanut sinulle. Pahoittelen myöhäistä vastaustani. On ollut vähän kiireitä meikäläisellä.
Mä en yllättyis vaikka tää Sindelkin olisi saman henkilön käyttäjä. Samoihin Pelicansin osioihin noilla kaikilla kolmella käyttäjälle on kommentoitu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös