Voi kyllä jo nyt suoraan sanoa että jos Kaarna pistetään lankulle on häviävän pieni mahdollisuus että suunta olisi sen jälkeen muuhun kuin alaspäin.
Kyllähän tässä pienet katastrofin ainekset on organisaation myllerryksessä. Sellaista lahtelaista kaveria on pukannut nollakokemuksella vähän joka rooliin.
Niin, Zinzino tuossa on sponsoroiva yritys, ei Pelicans.Hei mitä nyt helvettiä...
Uusimmasta nettietlarista lainaus:
"Zinzino saa vastineeksi mainospaikan harjoituspaidoista sekä yhden hallimainoksen."
"- Me emme ole ostaneet mitään, emmekä sponsoroi kyseistä yritystä, Kolu sanoo."
Hetkinen, hetkinen...
Zinzino tarjoaa satsin litkua testiin ja käyttää Pelicansia surutta hyväkseen valheellisessa markkinoinnissaan. Pelicans maksaa maineellaan raskaasti. Olisi kannattanut hakea öljyt rahalla apteekista.Niin, Zinzino tuossa on sponsoroiva yritys, ei Pelicans.
Zinzino tarjoaa satsin litkua testiin ja käyttää Pelicansia surutta hyväkseen valheellisessa markkinoinnissaan. Pelicans maksaa maineellaan raskaasti.
Joo tietty näin, olen siis itsekin visusti tätä diiliä vastaan, otin vain tuohon kohtaan kiinni mihkä vastasin. Paskat on jo ns. housussa tämän osalta, virhearvio tuli tehtyä. Kannattaisi perehtyä niihin firmoihin edes 5 minuuttia ennen kuin laittaa nimet alle.Zinzino tarjoaa satsin litkua testiin ja käyttää Pelicansia surutta hyväkseen valheellisessa markkinoinnissaan. Pelicans maksaa maineellaan raskaasti. Olisi kannattanut hakea öljyt rahalla apteekista.
Tämä on kyllä ihan allekirjoituskamaa."Tiedämme, että kyseisellä yrityksellä on huono maine, kuten monilla muillakin verkostomarkkinointiyrityksillä on. Meillä ei kuitenkaan ole tiedossa, että heitä olisi tuomittu mistään"
Olisi kannattanut käyttää myös toiset viisi minuuttia ennen medialle annettuja vastineita. Samoin olisi kannattanut tehdä vastineet itse, eikä käyttää Zinzinon huttua.Joo tietty näin, olen siis itsekin visusti tätä diiliä vastaan, otin vain tuohon kohtaan kiinni mihkä vastasin. Paskat on jo ns. housussa tämän osalta, virhearvio tuli tehtyä. Kannattaisi perehtyä niihin firmoihin edes 5 minuuttia ennen kuin laittaa nimet alle.
Me emme ole ostaneet mitään, mutta Zinzino saa vastineeksi mainostilaa hallista.Niin, Zinzino tuossa on sponsoroiva yritys, ei Pelicans.
Onko siellä kopissa syöpäpotilaita tai autistisia lapsia, kun vastaavat monta kertaa halvemmat omega3-tuotteet ei auta? Ellei ole niin aikamoisen kasan paskaa otti selvitettäväksi aivan turhaan.Harmillista että tämän kaltaista yhteistyötä ei ole käsittääkseni ymmärretty aiemmin hyödyntää. Olen varma, Kolun lailla, että juuri tämä öljy osoittautuu toimivaksi kilpailueduksi. Väittäisin että tulevalla kaudella Pelicansin sairastuvalla ei kovin merkittävää käyttöä tule olemaan.
Ei tuomita vielä, annetaan öljylle mahdollisuus kun kerran muitakaan vahvistuksia ei ole tulossa.