Tehdäänpä herralle nyt ihan oma ketju, kun tuli varmistus tällekin asialle.
Jukka Kohosesta Jokereiden toimitusjohtaja
Jukka Kohosesta Jokereiden toimitusjohtaja
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ainakin itse nään varsin virkistävänä, että kaveri otetaan ns. systeemin ulkopuolelta.
Annetaan miehen näyttää, ennakkoon ei ole kyllä mitään kuvaa miehen osaamisesta mutta hyvä nyt että jotain aikaisempaa sidettä Jokereihin löytyy taustalta vaikkei se välttämättä niin välttämätöntä tuolla pallilla olisikaan. Ei siitä siteestä myöskään luultavammin haittaakaan ole.
Minä olen aina ajatellut, että olisi parempi, jos ei ole mitään isoa tunne/fanisidettä joukkueeseen. Silloin on helpompi tehdä vaikeitakin päätöksiä, kun ei ajattele tunteella vaan järjellä.
Eiköhän kyseessä ole ihan ammattijohtaja.
Eiköhän kyseessä ole ihan ammattijohtaja. Nuo "on vain Jokerit" -jutut ovat normiluritteluja myyntimieheltä faniyhteisön sun muiden suuntaan.
Tässä tapauksessa luotan niihin luritteluihin vähän tavallista enemmän, koska Kohonen on käsittääkseni ihan todistettavasti pelannut Jokereissa C-junnuihin asti ja on vahvasti lätkämiehiä muutenkin. Se tuskin on ollut rekrytointiprosessissa minkään näköinen kriteeri, mutta ainakin mä näen homman plussana. On ihan hyvä asia, että johtaja tuntee firmansa indentiteetin, taustat ja kulttuurin jo valmiiksi. Siihen kun liittää vähän omia ideoitaan päälle, niin hyvä tulee.Eiköhän kyseessä ole ihan ammattijohtaja. Nuo "on vain Jokerit" -jutut ovat normiluritteluja myyntimieheltä faniyhteisön sun muiden suuntaan.
Tässä tapauksessa luotan niihin luritteluihin vähän tavallista enemmän, koska Kohonen on käsittääkseni ihan todistettavasti pelannut Jokereissa C-junnuihin asti ja on vahvasti lätkämiehiä muutenkin. Se tuskin on ollut rekrytointiprosessissa minkään näköinen kriteeri, mutta ainakin mä näen homman plussana. On ihan hyvä asia, että johtaja tuntee firmansa indentiteetin, taustat ja kulttuurin jo valmiiksi. Siihen kun liittää vähän omia ideoitaan päälle, niin hyvä tulee.
Puhuminen on aina helpompaa kuin tekeminen, mutta ihan hyvää settiä oli tämä ensimmäinen haastattelukin.
En tiedä, millä mielellä asian kirjoitit, mutta tämän voi nähdä lähes yksinomaan positiivisena asiana. Kohonen on ennestään tuttu Harkimolle ja Hjallis tietää miehen tavan toimia. Ei kai tässä ole mitään ihmeellistä tai normaalista työelämästä poikkeavaa. Tärkeihin ruutuihin palkataan ihmisiä, joiden tekemiseen luotetaan. Jotenkin tuntuu, että jos jollain on Suomessa hyvät kontaktit, niin aina vedetään esiin saunakaverikortti. Hjalliksen asemassa tuntee paljon potentiaalisia vaihtoehtoja ja toivottavasti nyt on löytynyt tehtävään sopivin henkilö eli sellainen, jolla on ainakin aitoa kiinnostusta, henkilökohtaista halua kehittyä ja tehtävän myötä mahdollisuus ottaa työuralla askel eteenpäin. Jos päätöstä piti miettiä oikeasti vain tunti, se kuulostaa ainakin helpolta päätökseltä. Varmasti muitakin nimiä on ollut ja joku on varmasti hommasta kieltäytynytkin. Työnä ei kuitenkaan ihan helpoimmasta päästä ja palaute on helposti median ja fanien suunnalta negatiivista, vaikka hoitaisi asiat hyvinkin.Jokerifanina ja Sanomien sponssikestityksestä nauttineena kaverilla oli varmasti hyvät välit Harkimoon, joten eiköhän leuaton tiedä mitä sai.
Taas annettiin Sanomalle takaisin ja luvassa on taas lunta tupaan heidän toimestaan.