Huomautan, että Jokereilla on jo nyt faneina aika läjä meitä "lantavarpaita" enkä ole huomannut sen aiemmin ketään haittaavan sen paremmin Jatkoajassa kuin hallillakaan. Mietin, että kuinkahan moni näistä tuohtujista on kannattanut Jokereita yhtä kauan kuin esimerkiksi minä tai muut "lantavarpaat". Sitäkin mietin, että kuinka moni helsinkiläinen on lähtöjään helsinkiläinen. Ja sitäkin tulee mietittyä, miten iso ylireagointi tämä vaihteeksi oli. Siinäpähän mietin.
Mulle ainakaan ei reilut parikymmentä vuotta Jokereita kannattaneena syntyperäisenä stadilaisena ole merkitystä sillä, mistä kukakin yksittäinen kanssafani on kotoisin ole mitään merkitystä. Lähinnä tuo kimpaantumiseni JA:han laitettujen lainausten suhteen (itse en lue Hesaria) nousi siitä, minkälaiseen tulevaisuuden valoon markkinointi on mahdollisesti joutumassa. Mulle on aivan ehdotonta, että Jokerit pidetään jatkossakin osana helsinkiläistä urheilukulttuuriperimää. Nimenomaan sitä haluan painottaa, että Jokerit on Helsingin joukkue, ei Suomen. Tämä ei sulje pois yhtäkään ihmistä sillä perusteella, missä hän asuu. Jokainen on tervetullut kannattamaan Jokereita aivan samalla tavalla kuin jokainen on tervetullut käymään tai asumaan Helsingissä. Tästä en halua joutua väärinymmärretyksi.