Voiskohan niitä hintoja laskea runkosarjaan, kun arvosanakin tulee vain pudotuspelien perusteella. Tai no eihän se pelkästään tullut, vaikea kausi toimi korottavana asiana.Kausi kuitenkin onnistunut ja arvosana 8/8-
Ja sit sano ton et "Mun aikani paras joukkue."Tobias kuulostaa haastattelussa… nöyrältä?
Kovat on piipussa ensi kauden osalta! Fyrk finns och mera kommer!
Just näin. Oisko onnistuminen jo oltaisiin keikuttu koko kausi sijoilla 4-6.Voiskohan niitä hintoja laskea runkosarjaan, kun arvosanakin tulee vain pudotuspelien perusteella. Tai no eihän se pelkästään tullut, vaikea kausi toimi korottavana asiana.
Joo! Juuri kun lähetin viestin, niin tuo oli seuraava lause! Juuri sellainen lause, jonka me kaikki muistetaan syyskuussa. Hyvä näin, sillä pitääkin olla paineita!Ja sit sano ton et "Mun aikani paras joukkue."
Tobbe hei, saa suorittaa sit!
Lehterä joka kentän sentteri?
Joko aletaan tekee vähä helvetin isoi lakanoita joissa nuo kohtalokkaat sanat. Ja söör Tobelius ensimmäisen nimeään lärvi!Joo! Juuri kun lähetin viestin, niin tuo oli seuraava lause! Juuri sellainen lause, jonka me kaikki muistetaan syyskuussa. Hyvä näin, sillä pitääkin olla paineita!
Ja kannattaa tämän kaneetin kohdalla myös huomioida tarkennus ”kovin joukkue suhteessa kilpailijoihin”.Ja sit sano ton et "Mun aikani paras joukkue."
Tobbe hei, saa suorittaa sit!
Joo. Tietää jo Tapparan rosterinki? Isoja sanoja, isoja sanoja.Ja kannattaa tämän kaneetin kohdalla myös huomioida tarkennus ”kovin joukkue suhteessa kilpailijoihin”.
Jos huonosti käy, tuo on niitä kuuluisia viimeisiä lauseita, kuten ”katso, kiva rantakäärme”.Joko aletaan tekee vähä helvetin isoi lakanoita joissa nuo kohtalokkaat sanat. Ja söör Tobelius ensimmäisen nimeään lärvi!
Kyllä. Tobbella on kyllä hyvä ulosanti, mutta kieltämättä kaipaisin enemmän nyt tekoja kuin sanoja. Ehkä Tobbe on nyt treenit treenannu ja kohta vedetää dynastia pystyyn.Haastattelija haastaa aika hyvin. Eurooppalainen suurseura my ass.