To 9.9.2021 Lukko - TPS

  • 33 914
  • 623

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Saa nähdä, että millaiset juhlallisuudet viirinnosto aiheuttaa ja paljonko siihen kuluu aikaa. Veikkaan, että juhlallisuudet mennään nopeutetulla aikataululla, koska tällä kertaa ikävä kyllä tapahtuma ei ole satakunnan jäsenten välinen. Tästä suuri miinus Liigan otteluohjelmalle. Viirinnosto ilman Rampaa Ankkaa on kuin jotain uupuisi. Joka tapauksessa loppuunmyyty Kivikylä, viirinnostajaiset ja kevään finaalivastus TPS. Tiukka kamppailu tulee. TPS pelasi nopeaa ja hyvää jääkiekkoa CHLssä, vaikka tappiota tulikin. Pidin TPSn peli-ilmeestä.

Lukon kokoonpanoa kauheasti ei tarvii miettiä

POSPISIL - MATTILA - SKALICKY
Piipponen - Saarijärvi

Hakulinen - Haga - Repo
Abt - Gregoire

Pooley - Ilomäki - Nyman
Laitinen - Kukkonen

Ylitalo - Kainulainen - Petman
Pietilä

P.S. Tehkää jotain noille Liiga.fi sivuille
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli katsottua kokoonpanot läpi. Mikäs on Tammelan tilanne? Ei ole pelannut CHL:ssa, eikä ole kokoonpanossa. Lajunen näytti myös puuttuvan Tepsiltä. Lukko tulee parhaalla rosterilla, kun Skalicky on toipunut pienestä kolhustaan. Päivärinta olisi muuten saanut näyttöpaikan.

Tulosveikkaus: Lukko voittaa tylysti 5-0.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TPS tänään:

#51 Markus Nurmi - #13 Juuso Pärssinen - #12 Jack Rodewald
#21 Tyler Steenbergen - #86 Mitch Hults - #17 Filip Sandberg
#27 Mikael Pyyhtiä - #41 Aarne Intonen - #58 Kalle Väisänen
#72 Eetu Liukas - #61 Juhani Jasu - #77 Topias Haapanen
#50 Samuli Vainionpää

# 5 Eemil Viro - #63 Elmeri Eronen
# 4 Aleksi Anttalainen - # 6 Ruben Rafkin
#44 Niklas Arell - #42 Jimi Suomi

# 1 Andrei Karejev
(#35 Eetu Anttila)

Loukkaantuneet: #26 Lauri Korpikoski (12.09.2021 saakka), #47 Ville Lajunen (toipuu hyvää tahtia?), #74 Jonne Tammela (viikkoja?)
Rotaatio: # 7 Johan Ivarsson, #14 Mikael Hakkarainen
U20: #19 Valtteri Pulli, #20 Samuel Knazko, #37 Emil Vuorio, #40 Sisu-Petteri Lehtonen, #60 Juraj Slafkovsky

Loukkaantuneiksi - tai ainakin sairauslomalla oleviksi - TPS on ilmoittanut kaksi pelaajaa: Korpikosken ja Tammelan. Rotaatiolistalle kasasin pelaajia, jotka esiintyivät pelaavassa kokoonpanossa TPS:n CHL-otteluissa. Lisäksi harjoitusotteluissa peliaikaa sai viisi pelaajaa - Knazko, Lehtonen, Pulli, Slafkovsky, Vuorio - jotka todennäköisesti tulevat pelaamaan valtaosan kaudesta U20-joukkueessa, mutta saanevat kauden mittaan peliaikaa myös edustusjoukkueessa. Seurataan missä vaiheessa heistä ketäkin osallistuu myös edustusjoukkueen toimintaan.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Sen verta Tepsin peli haki ja haparoi CHL:ssä, että haaveissa on tasapeli.
Olen myös varovaisen tyytyväinen, mikäli tappion myötä maaliero olisi vain yhden verran.
Pelaajien tietty pitää lähteä verenmaku suussa voittamaan, mulla on seuraajana varaa löysäillä odotusteni kanssa. :P
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin rankasti olen saunonut mestaruussaunassa koko kesän että olen ihan unohtanut että Tammelalla olisi joku vammakin viime kaudella ollut? Joitain pelejä hän kyllä oli pois mutta ei niistä mielestäni sen tarkemmin kerrottu julkisuuteen niinkuin ei nykyään enää tapana olekaan.

Pelaako Pavol Skalicky, jota kuulemma Teräsmieheksikin kutsutaan, nyt sitten vai ei? Päivällähän oli vielä tieto että ei pelaa pikku kolhujen takia jotka sai CHL:ssä mutta tämän hetken tiedon mukaan pelaa. Voi olla että vielä muuttuu ennen pelin alkuakin tilanne, toivottavasti ei.

Muuten odotan että tulee hyvä peli. CHL:ssä Lukon peli kulki kohtalaisen mukavasti kaikilta osin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tammela taisi itsepuhua rasitusvammasta. Kyllähän tätä innolla odottaa, kun pääsee vielä Raumalle täyteen tupaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tammela taisi itsepuhua rasitusvammasta. Kyllähän tätä innolla odottaa, kun pääsee vielä Raumalle täyteen tupaan.
Poikkeusajan täysi tupa. Väljää siellä vielä on, kun 1000 ihmistä mahtuis vielä helposti sisään.
Mutta oikein mukava päästä katsomaan paikan päälle ja vielä normaalin yleisömäärän keskelle.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Herätty päiväunilta, jossa näin unta pelin olevan 0-2 avauserän jälkeen. Eihän tämä voi olla totta, eihän?

Ei ollut edes ainoa jääkiekkoon liittyvä uni viime aikoina eli selkeästi on kova kaipuu taas jo peleihin.
VAMOOS!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen verta Tepsin peli haki ja haparoi CHL:ssä, että haaveissa on tasapeli.
Olen myös varovaisen tyytyväinen, mikäli tappion myötä maaliero olisi vain yhden verran.
Pelaajien tietty pitää lähteä verenmaku suussa voittamaan, mulla on seuraajana varaa löysäillä odotusteni kanssa. :P

Mielenkiintoinen lähtökohta siihen nähden että Lukon peli on CHL:ssä näyttänyt yllättävän valmiilta ja hyvältä. Mitään se ei toki takaa täksi illaksi, ja juhlallisuudetkin saattavat viedä keskittymisestä pois.

Kohta kohti Äijänsuota!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, enää 55 minuuttia siihen että Liigan sivut kaatuu, ja kaikki tulee sanomaan että yllättäen Liigan sivut kaatui taas. Mä ehdin onneksi jo nyt!
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
En kyllä sitten yhtään arvosta sitä, että avauspelissä edelliset finaalit hävinnyt joukkue "joutuu" katselemaan viirin nostoa. Vaikkain pelureita vaihtuu paljon, mutta silti.

Please stay classy, Liiga

edit. viihdyttävää kiekkoiltaa. Taas mennään!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin puolueettomana katsojanakin, niin onhan tätä herkkua ootettu taas koko kesä. Noin kolmen vartin päästä mentiin! (jos ei juhlallisuudet venytä pelin alkua liikaa)
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottelu näkyy myös onhockeyn kautta

Kuten myös monen muun piraattistreamin kautta.

Itse asiaan, olen hieman yllättynyt, että vedonlyöntimarkkina on asettanut Lukon suoran voiton n. 50% tasolle. En kovin paljoa mahdollisuuksia itse pysty vierasjoukkueelle arvioimaan, niin avuttomalta CHL on näyttänyt. Ja vaikka nyt siirrytäänkin liigakohellukseen, on vastassa kuitenkin CHL-tasollakin pelaamaan pystyvä nippu.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mielenkiintoinen lähtökohta siihen nähden että Lukon peli on CHL:ssä näyttänyt yllättävän valmiilta ja hyvältä. Mitään se ei toki takaa täksi illaksi, ja juhlallisuudetkin saattavat viedä keskittymisestä pois.

Kohta kohti Äijänsuota!

Neljän CHL-pelin yhteistilastojen perusteella TPS loisi enemmän expected, mutta Lukon peli perustunut hyvään maalivahtipeliin / tuuripullaan.

xGF%xGFxGAGF%GFGAA
TPS55,293,062,4733,331,252,50
Lukko50,242,352,3368,752,751,25

Toki eri vastustajat ja näin. Otoskoko on pieni ja näin.

Tämä tilasto kertoo kuitenkin enemmän kuin tyhjä tilasto.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
The Viiri nousee kattoon. On kyllä komia hetki.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eikö PV muka kunnioita viirinnostoa läsnäolollaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös