niin sanotaan Lukon voittavan 3-4. Kalpa taistelee kuin karjalan karhu ja hallitsee peliä, mutta Lukko rankaisee meidän puolustuksen virheistä
Mitäs minä sanoin, mitäs minä sanoin. 3-4 voitto lukolle. Perkele että olen vauhdissa.
Pitkä miinus:
KalPan YV----Vaikka Jalasvaara tekikin YV-maalin, KalPan YV on paskaa, paskaa, PASKAA!!!!!
-Jussi Timonen: Vitun turha jätkä, ei ole tullut veljeensä yhtään. 1.maali puhdas lahjoitus.
-KalPan puolustus: Erän alut hoiditte ihan vitun hyvin, Seppäset, jalasvaarat, timoset sun muut...
-Hyökkäyksien rakentelu: Paskaa, Paskaa, Paskaa.
-OKSA: Imi täysin 2. ja 4. maalin.
+/- 0: Häppölä-Bellissimo, meinasin sanoa että hommatkaa hiuksista vittuun nämä hyödyttömät apinat, mutta komea 3-4 maali Peli Simolta. Joko se siitä aukeaisi. Kuitenkin melko paska peli sekä Häppölältä että Bellissimolta.
++++Kiiskinen: Pelimies, yksi tolppa.
+++Kapanen/killeri: Komea maali ja pelimiehiä kumpikin. Hattua nostan. Todella komea maali. Killerille heti jatkosoppari!!!!
+++Junnut, erityisesti Hartikainen, nuorisossa on tulevaisuus.
++KalPan peli-ilme, 0-3 tilanteessa ei kuulunut RIKS, RAKS ja POKS, taisteltiin melkein tasoihin mutta oksa imaisi neljännen. Nyt ei selkä taitu tappiotilanteessakaan.
Kyllä KalPa on keväällä pleijareissa, Paska peli mutta hävittiin vain maalilla. Viime kaudella olisi tullut turpaan vähintään kolmella maalilla. 1.erän alkuun se ratkesi, puolustuspään ratkaisevat virheet. No tiistaina siitten ryöstetään Jokereilta pisteet. Mitäs minä sanoin, mitäs minä sanoin...