Tuosta ensimmäisestä maalista muuten sen verran, että eräs kaveri istui siinä takana, missä Boman puhui puhelimeen ja kuuli erään keskustelun Bomanin ja Levosen välillä. Boman oli puhunut melko pitkään jo puhelimeen, jolloin Levonen tuli jäähyaition ovelle ja Boman sanoi Levoselle "kyllä mä taidan hylätä tuon", johon Levonen vastasi "et sä voi sitä hylätä, ei ole mitään syytä". Hetki tuon jälkeen Boman tuli jäälle ja näytti maalia. Itse en siis istunut kyseisen kaverin vieressä, joten en tuota kuullut, mutta näin tilanteen, jossa Levonen meni tuohon ovelle ja ihmettelin hieman, että mistä siinä oli kyse. Kaverin mukaan Levonen tuli ovelle kysymään, että alkaako homma selviämään. Levonen oli siis ilmeisesti katsellut kyseistä tilannetta valotaululta jo useaan kertaan samaan aikaan, kun Boman puhui puhelimeen.
Mutta itse pelistä. JYP oli numeroiden verran parempi, vaikka Kärpilläkin oli omat paikkansa. Tuokkola pelasi hienon pelin ja Tarkkikaan ei maaleille mitään voinut. Tiivistä puolustamista ja intensiivistä peliä molemmilta, kuten tämän sarjan aikana totuttiin näkemään.
JYPin parhaina täytyy mainita ehdottomasti Lahti, Jaatinen ja Tuokkola. Myös Tuppurainen pelasi hyvällä asenteella ja itsekkyyskin loisti poissaolollaan. Kärpiltä mieleen jäi ainoastaan Rosa, joka pelasi huikean pelin. Joka kerta pelotti, kun Rosa sai kiekon. Jo mainittujen tapausten lisäksi Rosa taputti ottelun päätyttyä yleisölle käsiään, joka oli todella hieno ele. Hän ei ollut ylimielinen, vaan nöyrä, lähes anteeksipyytävän näköinen. Myös yleisö reagoi tähän taputtamalla Rosalle takaisin. Siis se osa yleisöstä joka tämän huomasi.
Kaikenkaikkiaan hieno sarja, joka päättyi hienoon otteluun. Kärpille suuret kiitokset koko sarjasta ja hyvää kesää! Me suuntaamme tästä TPS:n kaatoon.