Mulla tabletilla meni matsi kiinni? Varmaan tabletti heittelee omaa settiään torstain kunniaksiMiksi jatkuisi?
Totta muuten. Jokohan Junnon kirjekuori on vaihtanut omistajaa?Odotellaan, että tuomari pääsee ratkaisemaan.
Juu, varmaan tabletti sekoilee vain, itsellä peli näkyy normaalisti.Mulla tabletilla meni matsi kiinni? Varmaan tabletti heittelee omaa settiään torstain kunniaksi
KalPa-Masuhriin tuo sinun kuvauksesi sopiikin. Oli tuolloin todella kova ja silloin keväällähän kilvoiteltiin siitä, minne Adam menee ennen playoffeja taistelemaan kannusta. IFK:hon moni toivoi.
Kirjekuori on nähty. Lisäksi Marjamäki pitää parhaillaan seurustelukerhoa tuomarikopissa.Totta muuten. Jokohan Junnon kirjekuori on vaihtanut omistajaa?
Todella heikko on ollut. Niemen peli on ollut loppukaudella vähän sellaista hiippailua! Ratkaisijaksi hänestä ei ole ollut.Onko Niemi voittanut yhtään aloitusta? Pahaa pelkään, että tuo vielä kostautuu jossain kohtaa kun joka ikisen jatkoajan puolustusalueen aloituksen äijä hävis tossa äsken.
Ei tule kyllä itselle ainakaan äkkiseltään mieleen.Onko kukaan muuten koskaan nähnyt jäähyä tuosta studion mainitsemasta kahdesta aloitusrikkeestä?
Itse en edes tiennyt tuommoisesta säännöstä ja täten en kyllä ole nähnytkään.Onko kukaan muuten koskaan nähnyt jäähyä tuosta studion mainitsemasta kahdesta aloitusrikkeestä?
Ei.Onko kukaan muuten koskaan nähnyt jäähyä tuosta studion mainitsemasta kahdesta aloitusrikkeestä?
Ok, mä luulin kun siellä joku Tapparan pelaaja viittelöi tulostaulua että olisi siksi vihelletty poikki.
Eihän siellä kummallakaan mitään tuhannen taalan paikkoja ollut, mutta toisaalta eipä se mikään ihme olekaan kun jatkoaikaa pelataan.
Hyi häpeä, etkö vanhaa mestaria tiedä? Ari Vallin tietysti!Kuka on toi studion keskimmäinen mies?
Kuka on toi studion keskimmäinen mies?
Onko kukaan muuten koskaan nähnyt jäähyä tuosta studion mainitsemasta kahdesta aloitusrikkeestä?
Muistelen nähneeni joskus kymmenen vuotta sitten jäähyn tuosta. Olenkin joskus miettinyt että kohtalaisen harvinaista tuo on, kun se eka aloittaja vaihdetaan kuitenkin todella usein pois. Eli saako se seuraava aloittaa ihan miten vaan, vai ottavatko aina varmanpäälle seuraavan aloituksen..Onko kukaan muuten koskaan nähnyt jäähyä tuosta studion mainitsemasta kahdesta aloitusrikkeestä?
Kumpaan päähän?Mulla on varmaa tietoa: Hirso ratkaisee.