To 7.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 75 321
  • 731

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Savinainen ainoa filmaaja tuossa äskeisessä.. Hienosti meni läpi!
 

Snagari

Jäsen
On aika ihmeellistä, että Tapola on sitä mieltä että kannattaa istuttaa puolet ylivoimasta jatkoajalla koko liigan parasta yv-asetta penkillä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
On tää liiga kyllä kummaa. Kaikki filmaa ja kaikkia suosivat tuomarit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhutaanko me nyt samasta Masuhrista? Masuhr on tullut Kärpissä tutuksi siitä että ampuu aina ensimmäistä miestä polkkareihin

Sori. Minulla saattaa olla väärä mielikuva. En seuraa niin tarkasti Kärppien pelaajia, että voisin vakaumuksella sanoa. Voisi katsoa tietysti tilastoista, mutta ei nyt jaksa...
 

Neitikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ujo kohahdus kuului kun Puljua koitettii ajella, luulivat että lentää mutta taklaaja lensi itse
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tapparan jalka liikkuu kyllä paljon paremmin tässä vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sori. Minulla saattaa olla väärä mielikuva. En seuraa niin tarkasti Kärppien pelaajia, että voisin vakaumuksella sanoa. Voisi katsoa tietysti tilastoista, mutta ei nyt jaksa...
KalPa-Masuhriin tuo sinun kuvauksesi sopiikin. Oli tuolloin todella kova ja silloin keväällähän kilvoiteltiin siitä, minne Adam menee ennen playoffeja taistelemaan kannusta. IFK:hon moni toivoi.
 

Bvschwunz

Jäsen
Suosikkijoukkue
90-luvun TPS
Marjamäen ketjukoostumusruletti on kyllä merkillistä. Aholla ei kulje niin hyvin kuin normaalisti. Myös Pulju on pelattu pihalle. Pulju ja Aho samaan ja ehkä Huml kolmanneksi.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kärpät vaan selviytyy just nyt... Toki kaikki voi muuttua!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Haha, Kärpillä peli pyörii hyökkäyspäässä niin Hakametsässä pelikello pysähtyy. Vahinko varmaan, juu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös