Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Vaikka se epätodennäköistä onkin, pitäisi vielä yrittää. Neljä maalia 40 minuuttiin ei ole täysin mahdoton, vaikkakin edelleen todennäköisyydet eivät ole Jokereiden puolella. Kaatuisivat saappaat jalassa.
Tai tässä on se, että uskovatko Jokerien pelaajat nousuun. Heidän on pakko uskoa.

Ja Niemi fiksu jäähy.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, L.Henttala, Johaug, Kadi, Käpä<3
Niemi ottaa turhautumisjäähyn. Tosin 99 kertaa 100 jää viheltämättä.

"Johaug on Norjan kansallisaarre. Olemme aina olleet hänestä hyvin ylpeitä. Kun hän kärsii tällä tavalla, kaikista hänestä tykkäävistä tuntuu pahalta."
- Joachim Baardsen -

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset, Stadin ykköset
Vittu mikä antikliimaksi. Hävetttä. Vituttaa. Hetken melkein jo uskoin että taa sarja ois käännettävissä. Kauden paskin erä kauden tärkeimmän pelin alkuun.

Äijät sais mun puolesta kävellä himaan tuolta,

"If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are."
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jumalauta, Saravon Pekkako siälä soi mocbassa...?

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, L.Henttala, Johaug, Kadi, Käpä<3
5-0. (Olen jo sanaton)

"Johaug on Norjan kansallisaarre. Olemme aina olleet hänestä hyvin ylpeitä. Kun hän kärsii tällä tavalla, kaikista hänestä tykkäävistä tuntuu pahalta."
- Joachim Baardsen -

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
Käsitykseni kaipaisivat ilmeisesti päivitystä, koska oletin Zapolskin olevan kova tekijä, eikös Jokerit sorvannut hänelle jatkoakin joskus viime syksynä?.
Oliskohan se viime kaudella ollut kun jatkot sorvattiin, jos en nyt ihan väärin muista.

5-0.

"Maailmassa ei ole paljon parempia paikkoja pelata kuin Jokerit"
- Steve Moses #11

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos kukaan ei saa tän esityksen jälkeen kenkää niin en suosittele kenellekään kausikorttia ensi kaudelle. Antakaa yksi syy miksi sen hankkisi?

Tää jengi on tässä!

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jokerit, NHL:n suomalaiset
Nyt tulee muuten livevedosta fyrkkaa kun pelaa kokoajan Dynamon seuraavaa maalia, ei jää nimittäin viides viimeiseksi. HÄVETKÄÄ!!!

Historian suurin tappio Dynamoa vastaan on ollut 3-0, nyt meni rikki ennätykset jo kymmenessä minuutissa.

"Vituttaa, vituttaa niin saatanasti, sama laulu ku eile." -Tero Lehterä 1.2.2020

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mua ei enää kiinnosta, että montako Dynamo tekee. Mua kiinnostaa että kun hävitään, niin hävitään kunnialla eikä oteta noita jäähyjä mitä Platt, Regin ja Niemi ottivat.

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Latella aikamoinen tonnin seteli-ilme tuolla vaihtoaitiossa.

"Minulla on taskussani laite, jolla pääsen käsiksi koko ihmiskunnan keräämään tietoon. Käytän sitä kissakuvien katseluun ja riitelyyn tuntemattomien ihmisten kanssa."

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myötävitutustahan tässä tuntee Jokereiden kannattajia kohtaan. Hyvin mielessä oman joukkueen vastaavat sulamiset. Varsinkin tuollaiset kiukuttelujäähyt tappiotilanteessa on sitä vihoviimeistä paskaa.

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jokerit, NHL:n suomalaiset
Tulee muuten ruman näköistä jälkeä Joensuun ja Lauridsenin nyrkeistä tänään. Ensimmäinen aloitti jo.

"Vituttaa, vituttaa niin saatanasti, sama laulu ku eile." -Tero Lehterä 1.2.2020
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy