Mä olen luonteeltani sellainen, että tykkään löytää ne positiiviset puolet asiasta kuin asiasta. Tästäkin ottelutapahtumasta löytyi!No sitähän on soitettu melkein joka matsissa tänä syksynä!
Mä olen luonteeltani sellainen, että tykkään löytää ne positiiviset puolet asiasta kuin asiasta. Tästäkin ottelutapahtumasta löytyi!No sitähän on soitettu melkein joka matsissa tänä syksynä!
Ei vaikuttanu Eija kovin innostuneelta :DVähän jotenkin kehyskuntalaismaisen rahvasta toi jumbolla kosiminen. Meinaan että parasta ennen -päivämäärä meni joskus pronssisella 2000-luvulla, siis ekalla kymmenellä.
Broidin jekku tuli Eijalle aivan puskista.Ei vaikuttanu Eija kovin innostuneelta :D
Toi ei muuten ollut paitsio. Aivan paska vihellys, nimittäin Tolvasella oli kiekko hallussaan, ja tällöin ei ole minkään valtakunnan väliä missä järjestyksessä mies ja kiekko siniviivan ylittävät.
Onneksi meillä on näitä ikoneita kuten Tomi Mäki, eikä hänen tilallaan pelaa oikeasti hyviä KHL-tason pelaajia.
Sai silti kakkossyötön vastustajan ainoaan.Mäksä kyllä mokasi kun ei tehnyt saatana yhtäkään maalia. Samalla jätti viheltämättä muutaman selvän jäähyn Jokereille. Puhtaasti Mäen vika että Jokerit hävisi, siis.
Se on toki sanottava, että varsinkin lopussa Dynamolle olisi pitänyt viheltää useampi jäähy. Mutta eipä tuo ole mitenkään vierasta liiga-ajoiltakaan, että lopussa pilli pysyy taskussa ja vain ruumiit vihelletään.
Toki teki virheen. Jokereiden olisi silti kuulunut voittaa peli omilla ansioillaan, sen verran se peliä hallitsi. Itse se teki pelin itselleen vaikeaksi, Mäen moka on isossa kuvassa vain nyanssi.Sai silti kakkossyötön vastustajan ainoaan.