Mara kyseli monta kertaa klipissä, että kuka se oli ja lähti noutamaan svedua. Turha itkeä ala-arvoisuudesta.
Miksi ei sitten heti noussut ylös vaan jäi makoilemaan?
Mara kyseli monta kertaa klipissä, että kuka se oli ja lähti noutamaan svedua. Turha itkeä ala-arvoisuudesta.
Tässä linkkiä tilanteeseen.
Siinä istutaan jäällä ja ollaan paikkaavinaan Maraa, sitten Mara kysäsee, mitä Henkke sai taklauksesta ja sitten kun huomasi, että lensi ulos, niin salamana seisomaan. Ei näin, ei todellakaan näin.
Batman kirjoitti:Ilmoitan tähän alkuun, taklaus oli melko törkeä ja tuomio meni oikein.
Mutta tuo Järventien toiminta tilanteessa on todella ala-arvoista. Jää taklauksen jälkeen makoilemaan maahan, niin kuin olisi pahastikin sattunut, ok varmasti tuntui. Mutta tuossa videossa 0.35-> tapahtuva toiminta Maran ja HIFKn hoitohenkilökunnan toimesta on aika lapsellista. Siinä istutaan jäällä ja ollaan paikkaavinaan Maraa, sitten Mara kysäsee, mitä Henkke sai taklauksesta ja sitten kun huomasi, että lensi ulos, niin salamana seisomaan. Ei näin, ei todellakaan
Tässä linkkiä tilanteeseen.
Oon ihan samaa mieltä. Maa ilman kovimmassa kiekkosarjassa, tarunhohtoisessa Än-Hoo-Ällässä, tommosista saa äijjä-mainetta ja Marttia olis luultavasti heitetty banaanilla. Myös 10 minuutin penaltti filmaamisesta jäi nyt antamatta. On kyllä sikamaista hamitella vastustelijoille moisia rangaistuksia, kun muutenkin touhu on niin ylivoimaista.Ottelun surullisen hahmon ritareita olivat tuomarit, jotka menivät heitäämään svedun pihalle puhtaasta taklauksesta vain sen takia että Järventie teki kuolemaa parin minuutin takia.
Tuo on niin neitimäistä pelleilyä jäädä makoilemaan taklauksen jälkeen jään pintaan, pelkästään siinä toivossa että SM-Liigan mikkihiirituomarit tulee kattomaan että nyt "sattuu aivan helvetisti" ja sit heitetään pihalle, ja hyvin toimii tuo.
Kun tuo Järventie koki tuon ihmenousun, niin eipä ollut aikaakaan kun mies oli Blomqvistin kimppuun jo käymässä. Moni poika ei tuskissaan lähde muistuttelemaan tuon jälkeen.
Kokeile itse ottaa tuollainen niitti vastaan, jossa pää jää laidan ja miehen väliin. Kyllä siinä saatana näkee sen jälkeen väkisinkin tähtiä. Itse säikähdin jo, että tuli aivotärähdys, kun näytti olevan sen verran pihalla.
Ei varmaan tajua lätkästä mitään...
Ottelun surullisen hahmon ritareita olivat tuomarit, jotka menivät heitäämään svedun pihalle puhtaasta taklauksesta vain sen takia että Järventie teki kuolemaa parin minuutin takia.
Mutta tuo Järventien toiminta tilanteessa on todella ala-arvoista. Jää taklauksen jälkeen makoilemaan maahan, niin kuin olisi pahastikin sattunut, ok varmasti tuntui. Mutta tuossa videossa 0.35-> tapahtuva toiminta Maran ja HIFKn hoitohenkilökunnan toimesta on aika lapsellista. Siinä istutaan jäällä ja ollaan paikkaavinaan Maraa, sitten Mara kysäsee, mitä Henkke sai taklauksesta ja sitten kun huomasi, että lensi ulos, niin salamana seisomaan. Ei näin, ei todellakaan näin.
No olen ottanut, pariinkin otteeseen...Tosin itse en kyseistä makoilua harrastanut, vaan lähdin vaihtoaitioon ottamaan happea..
No olen ottanut, pariinkin otteeseen...Tosin itse en kyseistä makoilua harrastanut, vaan lähdin vaihtoaitioon ottamaan happea..
Mutta jos Nupe saa tosta tilanteesta Maran selän nousemaan veltoksi kiekonlyömisen jälkeen niin huh. Kattokaapa toi video mikä täällä aiemmin laitettiin. 0:07 kohdalla Mara lyö kiekon pois ja 0:08 kohdalla Blomqvistin työntö on jo puolessa välissä kohti laitaa. Missä ajasse se selkä ehti veltostua suoraksi?
Vähän myöhemmin Ahtola taklasi todella törkeästi ihan puhtaasti selästä ja selvisi 2+10min kun Pelicans äijä luisteli pää pyörällään vaihtoon.