To 6.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 96 939
  • 512
Tila
Viestiketju on suljettu.

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli muuten toi Kärppien maali musta tasan samanlainen millainen hylättiin ipalta pari kotipeliä sitten. Eli Kemppainen(?) otti kiekon ilmasta ja tiputti eteensä. Ei sillä, mun mielestä noin pienestä jäähy olisi kohtuuton tuomio, mutta toivoisi että säännöt ovat samat joka pelissä.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt kun HIFK tekee viisi maalia ja muut jäävät tähän niin menee pitkäveto nappiin. Mä kyllä uskoin, että HIFK on tänään ihan suvereeni. Olin väärässä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Näyttää kyllä pahalta Ilveksen kannalta. Ihan helpolla ei Kärppiä vastaan tulla takaa.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ruutu-Suutari kaksikko vauhdissa :D
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Kuulinko oikein, että Kölli sanoi että maalipaikat ovat menneet tasan? Mitä peliä se katsoo siellä?

Samalla linjurit pelleilee.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kohta helähtää Jokerimaalissa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vittu tämä Ritari on kyllä säälittävä ihmisperse. Tälle jätkälle en toivo mitään hyvää edes uran jälkeen.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensin pari SaiPan jäähyä sormien välistä ja sitten se paikkausjäähy on jo tulossa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kousa poikkarista boksiin. Olisihan ton SaiPankin pelurin voinut boksiin laittaa, kun veti paljon kovemman poikkarin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ketjuja ilmeisesti sotkettu, Lahti - Walter - Little ja Moses - Mäki - Ben-Amor. Ritari on kyllä mainio itkemään ja selostamaan kaikkea muuta kuin peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös