To 6.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 97 164
  • 512
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voi helvetti.. Mun lähes varmat pitkävetorahat taitaakin jäädä saamatta, kun olin täysin varma että HIFK ottaa helpon voiton Bluesista.
Niin heikosti Blues pelasi eilen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rami ottaa aikalisän. Pitää kuitenkin soppamoodin päällä ja seisoo kädet taskussa. Normaalistihan mies huitoo ja heiluu tuolla niin perkeleesti ja ohjeistaa jätkiä.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Blues maaleja nyt saatana! Haavoittunut eläin pitää lopettaa. Kaksi maalia vielä niin peli on tapulteltu!

EDIT: LIIVIK LIIIVK SHALALALALALA!

Tuon tunteen kyllä suo eilisen hienoille vastustajille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvä tuomarilinja Tampereella. Paljon on jätetty Ilveksellekin viheltämättä mutta tyypilliseen tapaan oman joukkueen jäähyjä ei niin nähdä. Paitsi esimerkiksi minä näen. Enemmänkin olisi voitu viheltää, mutta hyvä näinkin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kärppien ylivoimassa Kemppainen, joka ei pelaa ylivoimaa. Eiku...
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan hyvä tuo tuomarilinja on ollut, ehkä Maxwellin olisi voinut heittää ulos, kun kiskaisi Kukkosta munille.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ahne Seppälä, olisi 0-4 taululla mutta ei.. Pitää vetää itse kun Huhtala täysin vapaana maalin edessä lapa jäässä metrin päässä maalista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Moses pistää ohi tyhjistä. Fuck!

Jokerit luonut nyt monta hyvää paikkaa mutta ei tee maalia.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Moses tyhjistä ohi, näköjään kaveria vähän ketuttaa. Löi mailan paskaksi.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Voisko joku puhaltaa Nordiksen matsin pelin jo poikki. Ranteiden viiltely alkaa olemaan kohta lähellä. Nää on näitä 6-pinnan pelejä. Jep.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Moses...

Kyllähän tässä olisi taas paikkoja ratkaista peli, mutta eiköhän tämäkin nyhjätä huippupaikkojen jälkeen rankkareille taas kerran.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Ritari nauttii, kun Moses ei saa tyhjistä sisään. Kunnon janari.

Stevie laitto sitten mailansa paskaksi vaihtoaitiossa.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Kyllä tällä Ipa-rosterilla piste olisi voitto. Alle 3 maalin tappiokin siedettävä. Mahtavaa sohimista kädettömältä tiimiltä. Kyllä on se vähäinenkin hyökkäystaito näköjään sairastuvalla.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Moses...

Kyllähän tässä olisi taas paikkoja ratkaista peli, mutta eiköhän tämäkin nyhjätä huippupaikkojen jälkeen rankkareille taas kerran.

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Paikkoja on tänäänkin ollut ainakin muutamaan lisä maaliin, mutta kun et tee niin kohta sählätään taas peli tasoihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös