To 6.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 97 035
  • 512
Tila
Viestiketju on suljettu.

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Ilveksen YV onnetonta ilman Sandellia ja/tai Kerästä. Pistäis vaikka junnut pyörittään. Veistola - Rajala - Mustonen ylivoimalla?
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Mä en ymmärrä miten noin helvetin isolla budjetilla jo kauteen lähtenyt ja 50 jamppaa kokoonpanossa pyörittänyt jengi päätyy tilanteeseen, jossa kentällä peliä avaa DeSantis-Mäkelä pari.

Ja meidän viimeinen Vuorisen kala tällää kauden ekan ja vikan maalinsa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Äläpä pistä Kousan mokaa Ertsin piikkiin..!

Ai se oli Kousa. Mä olin katsovinani että Ertsi. Walterilta hetki sitten hyvä kuti maalille kun Rita teki erinomaisen maskin, Markkanen ei nähnyt yhtään.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Hävetkää nyt jo saatana ifk. Ei mitään tunnetta pelaamisessa. Jokainen jätkä vaan koittaa ns. pelailevansa tuolla. Mitä ihmettä toi Rami on syöttänyt noille, että tohon tilaan on toi jengi mennyt.
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Näenkö väärin, vai onko hallilla paljonkin tyhjää?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilves-Kärpät

Ei ollut munaa viheltää kolmatta jäähyä Kärpille.

Tää oli kyllä hyvä esimerkki siitä, mikä kusee suomalaisessa tuomarityöskentelyssä. Niin selvä kamppi, hidastempoisessa tilanteessa, minkä tuomarit näki 100% varmasti.

Pokka kamppaa Ilves pelaajan 5-3 alivoimalla, ja ei kehdata viheltää kolmatta kärppä miestä jäähylle. Liikaa tuomarit viheltää jäähyjä periaatteella: "mun mielestä ton joukkueen pitäis saada seuraava jäähy"
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kolmannen miehen laittaminen boksiin on toki korkean kynnyksen takana, mutta olihan tuo Pokan kamppi ihan pakollinen vihellys tilanteesta riippumatta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Yhtä päätyä pelataan Lappeenrannassa. Väärää päätä vielä jos minun lasieni läpi katsotaan. En tiedä onko SaiPa parantanut peliään vai Jokerit aloittanut "varmistelun".
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK ei tee tänäänkään muuten yhtään maalia. Blues voittanee 0-4 tai 0-5 tämän pelin. Toisessa erässä ei yhtään maalipaikkaa, eikä olla oikeastaan edes käyty sinisten päädyssä.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ole nähnyt surkeampaa IFK:ta pitkään pitkään aikaan. Jos Blues jaksaisi nostaa vähän sykettä niin lukemat olisivat karummat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit yv, kun Koho vetää Nagyn nurin. Nyt se yv-maali tähän.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ville Koho jaksaa pillittää tuomareille päivän selvästä jäähystä. Nyt voisi toisen maalin kiskaista, kuulitko Teuvo?
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-Blyyys

Auts, kyllä alkaa olla tuskaa katsoa.
Muistaako kukaan, että kuka IFK-pelaaja taklasi viimeeksi (,ja missä pelissä)?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miksei Hardt voi ampua, jos on paikka, vaan pitää hakea jotain klip klap maalia?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hauska miten tuon Jokerivihan peittely ei onnistu Ritarilta ensinkään. Mahtaako se edes yrittää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös