Junttilalla ei ilmeisesti ole vielä ollut äänenmurrosta?
Sama homma kuin Spede Pyörälällä. Spede on kohta 40v eikä oo tullu vielä.
Junttilalla ei ilmeisesti ole vielä ollut äänenmurrosta?
Riippuu siitä, mihin peliin viitataan.Liigan sivujen mukaan 7837.
Olitko itse paikalla? Virallinen luku oli 6005 mutta todellisuudessa silmämääräisesti oli 1000-2000 katsojaa ilmoitettua enemmän. Nimimerkillä omin silmin arvioinut.
Ei helvetti. :D Tietäjät tietää! Kyllä varmasti näit, niin paksut värilasit vaikuttaa olevan päässä.
Se vaan muuttuu hankalaksi jos IFK vie. Kärppien pitäisi sen jälkeen voittaa viidestä pelistä neljä.Vaikka IFK voittaisi, niin ei ole sarja vielä lähellekään ohi. On komeaa tuo Kärppien hyökkäyspeli silloin, kun se pääsee uomiinsa.
Jos minä kirjoitan Helsingin yleisömäärästä, niin viitattaisiinko vaikka siihen Helsingissä pelattavaan peliin vai hä?Riippuu siitä, mihin peliin viitataan.
Se on se Oulun hanavesi.Sama homma kuin Spede Pyörälällä. Spede on kohta 40v eikä oo tullu vielä.
Samapa tuo miten tässä käy jos Ruohomaa loukkaantui pahemmin. Noilla senttereillä ei HIFKiä enää jatkossa haasteta.
On kyllä surullista mikäli Lennu on päästetty tässä tapauksessa jäälle.Petrellin peli-ilme ja tekemiset on sitä luokkaa, että näinköhän on aivotärähdys kuitenkin päällä.
Kai minäkin saan kettuilla siitä, että toiseen halliin olisi mahtunut 5000 katsojaa enemmän, kun tähän peliin n. 500 katsojaa enemmän? Häh? Samassa vaiheessa välieräsarjaa pelataan ja ekasta kotimatsista kyse.Jos minä kirjoitan Helsingin yleisömäärästä, niin viitattaisiinko vaikka siihen Helsingissä pelattavaan peliin vai hä?
Ikävä tilanne, mutta minun mielestäni O'Connor ei rikkonut tuossa mitään sääntöä. Nimimerkin @makeyy mainitsemat ryntäys, laitataklaus tai päähänkohdistunut taklaus eivät mielestäni täyty O'Connorin toiminnassa.
Varmasti peluuttavat aivotärähdyksen saaneena.Petrellin peli-ilme ja tekemiset on sitä luokkaa, että näinköhän on aivotärähdys kuitenkin päällä.
Nähtiin tämä Jyväskyläläisten toimestakin. Toivottavasti ei IFK:n.Varmasti peluuttavat aivotärähdyksen saaneena.
Varmasti peluuttavat aivotärähdyksen saaneena.
Hakanpää Imitoi vastustajan kapteenia.
No eipä olis eka kerta kun ensin ei tunnu missään, mutta sitten alkaa olo heiketä. Lääkäri tekee mitä voi mut halu pelata on kova.Varmasti peluuttavat aivotärähdyksen saaneena.
Hienosti kettuiltu, tosi osuva! Lähinnä viestini liittyi siihen, että eilen täällä julistettiin lähes varmaksi nordikselle täyttä hallia ja viiriä kattoon. Jokatapauksessa tuo yleisömäärä on huono Helsinkiin.Kai minäkin saan kettuilla siitä, että toiseen halliin olisi mahtunut 5000 katsojaa enemmän, kun tähän peliin n. 500 katsojaa enemmän? Häh? Samassa vaiheessa välieräsarjaa pelataan ja ekasta kotimatsista kyse.
Eiköhän isku ollut enemmän henkinen.JYP peluutti Tuppuraista. Edesvastuutonta hommaa, jos näin on Lennun kohdalla. Aika nopeasti tuli kehiin tuollaisen töötin jäljiltä.