Ei tietoa, mutta arvaus: Leningradin sotilaspiiri ja armeija joukkue.Hyppäsin kesken mukaan ja ehkä tämä mainittiin mutta lukeekos SKA:n paidoissa LENINGRAD? Miksi?
Minun mielestäni Jokeritkiin voi ja pitää lähteä hakemaan vastustajan loukkaantumista mikäli vastustaja pelaa niin ja tuomarit eivät reagoi.Vitun pelle. Mutta eihän me tietenkään sikailemaan lähdetä kun on jääkiekkoa tultu pelaamaan. Johonkin se raja olisi vaan taas vedettävä näiden törkyjengien kanssa.
mutta Shipatshov ansaitsisi SBAmaisen kohtelun kolmannessa erässä.
Siksi koska Jokerit eivät osaa itse määrätä pelin tahtia vaan mennään vastustajan puikon heilutuksen tahdissa.On nää pelit ihan eri lätkää kuin nähtiin ennen uutta vuotta jumboa vastaan. Miksei Jokerit pelaa aina näin?
Minun mielestäni Jokeritkiin voi ja pitää lähteä hakemaan vastustajan loukkaantumista mikäli vastustaja pelaa niin ja tuomarit eivät reagoi.
Tämä peli on vielä aikaa. Eräs punainen joukkue sitten hakee kostoja vielä vuoden tai puolentoista jälkeen.Hieno peli eikä se muutu vaikka polvitaklaus kapteeniin tulikin. Se olisi ollut hyvä saman tien kostaa. Nyt ei enää väliä.
Siksi koska Jokerit eivät osaa itse määrätä pelin tahtia vaan mennään vastustajan puikon heilutuksen tahdissa.
Välitön kuitti olisi ollut parasta, mutta ei nyt toivottavasti jätetä kokonaan huomiotta.
Ja tämä tarkoittaa nimenomaan sitä, että kovaa kohtelua tarjotaan PaSKAn ykköspyssyille eikä jollekin täytemiehille joita tosin ei toisaalta joukkueessa ole.E. Ja koska Regin on yhtä kuin tämän kauden Jokerit niin tuollaista ei vain voi katsoa läpi sormien!