Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuka siin netis on?Eilisessä otteluseurannassa oli 42 sivua, täällä on päästy vasta sivulle 13! Vaikuttaa siltä, ettei Tappara-HPK kiinnosta juuri ketään.
Kuka siin netis on?Eilisessä otteluseurannassa oli 42 sivua, täällä on päästy vasta sivulle 13! Vaikuttaa siltä, ettei Tappara-HPK kiinnosta juuri ketään.
Tapparan rutiinitaso ja menestymisen kulttuuri on dynastiatasoa, Kerho vasta opettelee. Ero on VALTAVA.
Jännittää saa, mutta pelätä ei pitäisi.[/QUOT
En ole ehkä jäävi vastaamaan, mutta onhan "Kärpät-HIFK" -ottelusarjassa jo näin ajatuksenakin paljon enemmän sexiä kuin "Dabbara-Kerho" -sarjassa.Eilisessä otteluseurannassa oli 42 sivua, täällä on päästy vasta sivulle 13! Vaikuttaa siltä, ettei Tappara-HPK kiinnosta juuri ketään.
Kuka siin netis on?
Juuri näin. Ja mukavaahan tätä on oikeasti katsoa, kun ei ole mitään odotuksia eikä hävittävää. Ei harmita yhtään.Mun puolesta tämän pelin saa opetella. Mutta tarvii sitten oppia kanssa.
Sivistyksen kehdossa ei tarvitse joka toinen minuutti päivitellä NHL-tason pomppuja tai huutaa paidatta "pohjoista"....Eilisessä otteluseurannassa oli 42 sivua, täällä on päästy vasta sivulle 13! Vaikuttaa siltä, ettei Tappara-HPK kiinnosta juuri ketään.
En ole ehkä jäävi vastaamaan, mutta onhan "Kärpät-HIFK" -ottelusarjassa jo näin ajatuksenakin paljon enemmän sexiä kuin "Dabbara-Kerho" -sarjassa.
Naurahdin tälle viestille kun katsoin profiilisi.Sivistyksen kehdossa ei tarvitse joka toinen minuutti päivitellä NHL-tason pomppuja tai huutaa paidatta "pohjoista"....
Et kai nyt tyttöä löisi sentään? Ja onko muita netissä?En ole taipuvainen väkivaltaan, mutta sitä mainoksen jonnea tekisi mieli vetää neppariin ja viedä sen jälkeen parturiin.
Ei lähretä sinne, minkäs minä mahdan enää taannoisille elämänvalinnoilleni. Lisäksi jos rupean tarinalle niin saan rautaa ranteisiin seuraavalla tulollani jo Seutulassa ja linnaa vihapuheesta...Naurahdin tälle viestille kun katsoin profiilisi.
Sijainti: Afrikassa
:D
Vittu, että toi Life is life vai mikä vittu se on, nostaa sitten oksennuksen kurkkuun.
Ja onko muita netissä?
Ai jos haukut mua poroks ja lestaks?Lisäksi jos rupean tarinalle niin saan linnaa vihapuheesta...
Jos noista otetaan 30 sivua tuomari-itkua pois niin melko tasoissa menee..Eilisessä otteluseurannassa oli 42 sivua, täällä on päästy vasta sivulle 13! Vaikuttaa siltä, ettei Tappara-HPK kiinnosta juuri ketään.
Naurahdin tälle viestille kun katsoin profiilisi.
Sijainti: Afrikassa
:D
Mikäs siinä. Suurin piirtein samat harrastukset tässä itsellänikin on.Ai jos haukut mua poroks ja lestaks?
Oon ihminen ja juoppo.
Ihmiskunnan joo. Sivistyksestä en ole ihan niin varma.Siellähän se sivistyksen kehto tieteen nykykäsityksen mukaan taitaa olla.