To 4.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 500
  • 426

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tällä hetkellä keksi, että millä eväillä kerho voittaisi yhtäkään peliä koko sarjassa. Tappara on helvetin kova jengi, joka on joka osa-alueella edellä.

Toisaalta ollaan pelattu sarjasta vasta 2. erää.

Itse en maitani myy vielä sarjan suhteen vaikka aika optimistisena saakin jatkoon pääsyä odotella. Odotin tosin paljon viihdyttävämpää peliä. Ero viihdyttävyydessä kun on TPS-sarjaan lyhyen otannan perusteella valtava.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tämä menee Rautakorven pelikirjan mukaan. Ei tehdä mitään ylimääräistä, kytätään ylivoimaa ja tehdään se voittoon riittävä maali.

Näinhän se menee. Joka saatanan kevät.

But don't hate the game, hate the players. Sinnehän sais ihan koska vaan joku muukin kuin Tappara ja Kärpät ilmottautua dominanssiin mukaan.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tällä hetkellä keksi, että millä eväillä kerho voittaisi yhtäkään peliä koko sarjassa. Tappara on helvetin kova jengi, joka on joka osa-alueella edellä.
Ikävä kyllä luulen että Kerhon maalit tässä sarjassa saadaan laskea yhden käden sormilla. Finaalissa ainoa milelenkiinto onkin että kummalla joukkueella on vähemmän rumat paidat päällä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toisaalta ollaan pelattu sarjasta vasta 2. erää.

Itse en maitani myy vielä sarjan suhteen vaikka aika optimistisena saakin jatkoon pääsyä odotella. Odotin tosin paljon viihdyttävämpää peliä. Ero viihdyttävyydessä kun on TPS-sarjaan lyhyen otannan perusteella valtava.
Heh, Tapparalla ja Tepsillä on "pieni" ero. KAIKESSA.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Kerho voittakaa nyt saatana. Kärpät-Tappara finaali, vautsi vitsi vau. Pelkkä diagnosoitu masennus siitä parista tulee.
Just hyvä pari mun mielestä.
Alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus ;)
 
Ihan sama kumpi voittaa ja ihan sama vaikka olisi maailmanrauha palkintona. Aivan vitun tylsää paska kiekkoa. Kai varmaan pelikirja uskovaiset hinkkaa itsensä uneen, mutta se että joku maksaa tosta niin unta näkevät.

Melkomoista korkeimmin ylävivahtein, katsottavissa olevin mokomin, etten paremmin sanoisi.
Joku ainakin sanoisi.
Tällaisella kiekolla on kiva " myydä tuotetta".
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistä te näitä katotte? Ei täällä mitään maalia oo tullut. Vielä.

EDIT: Perkele, mikä viive Telialla.

Tulisko radiosta suorana. Ja paikanpäällä näköaistin välityksellä.

Onhan tämä aika perseestä, että vuonna 2019 joutuu 2 minuutin viiveellä näitä kyttäilemään. Vaikka on aloittanut lähetyksen uudestaan alusta ja vasta sitten painenut live-nappia. Vaadimme max 1 sekunnin viivettä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Kiva että jotkut pitävät. Mä ihan lupaan olla seuraamatta koko finaalisarjaa, jos tuo toteutuu. Vain koska ei tuota jaksaisi enää nähdä ihan hetkeen aikaan.
Kuitenkin katsot!

Sinne finaaliin menoa ei tosiaan ole miltään joukkeelta kielletty, kuten joku henkilö oletettu tuossa aiemmin totesi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"MUA JÄNNITTI AINA, KUN SIELT TULI JOKU HYÖKKÄÄJÄ." :D
- Ari "Zwäng" Vallin
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Noin muuten Kerho on vain epäkypsempi. Juuri tuollaisia Nenosen tapaisia aivan puhdasta idiotismia löytyy Kerholta. Sen näki Tepsiäkin vastaan, kun siellä vuorotellen Tuulola ja Krivosik kilpaili tyhmimmän ihmisolennon tittelistä. Näemmä muutkin haluaa skabaan. Tappara vaan ei ota tommosia jäähyjä. Pieni ero? Aika selvä mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Noin muuten Kerho on vain epäkypsempi. Juuri tuollaisia Nenosen tapaisia aivan puhdasta idiotismia löytyy Kerholta. Sen näki Tepsiäkin vastaan, kun siellä vuorotellen Tuulola ja Krivosik kilpaili tyhmimmän ihmisolennon tittelistä. Näemmä muutkin haluaa skabaan. Tappara vaan ei ota tommosia jäähyjä. Pieni ero? Aika selvä mielestäni.
Tapparan rutiinitaso ja menestymisen kulttuuri on dynastiatasoa, Kerho vasta opettelee. Ero on VALTAVA.

Jännittää saa, mutta pelätä ei pitäisi.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Eilisessä otteluseurannassa oli 42 sivua, täällä on päästy vasta sivulle 13! Vaikuttaa siltä, ettei Tappara-HPK kiinnosta juuri ketään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös