Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
1-0 ollaan ekassa pelissä tokan erän jälkeen häviöllä ja jotkut ovat täällä jo hävinneet koko sarjan.
Vähän luottoa nyt hei!
Vähän luottoa nyt hei!
En tällä hetkellä keksi, että millä eväillä kerho voittaisi yhtäkään peliä koko sarjassa. Tappara on helvetin kova jengi, joka on joka osa-alueella edellä.
Tämä menee Rautakorven pelikirjan mukaan. Ei tehdä mitään ylimääräistä, kytätään ylivoimaa ja tehdään se voittoon riittävä maali.
Vittu, että toi Life is life vai mikä vittu se on, nostaa sitten oksennuksen kurkkuun.
Ikävä kyllä luulen että Kerhon maalit tässä sarjassa saadaan laskea yhden käden sormilla. Finaalissa ainoa milelenkiinto onkin että kummalla joukkueella on vähemmän rumat paidat päällä.En tällä hetkellä keksi, että millä eväillä kerho voittaisi yhtäkään peliä koko sarjassa. Tappara on helvetin kova jengi, joka on joka osa-alueella edellä.
Heh, Tapparalla ja Tepsillä on "pieni" ero. KAIKESSA.Toisaalta ollaan pelattu sarjasta vasta 2. erää.
Itse en maitani myy vielä sarjan suhteen vaikka aika optimistisena saakin jatkoon pääsyä odotella. Odotin tosin paljon viihdyttävämpää peliä. Ero viihdyttävyydessä kun on TPS-sarjaan lyhyen otannan perusteella valtava.
Toisaalta ollaan pelattu sarjasta vasta 2. erää.
Just hyvä pari mun mielestä.Kerho voittakaa nyt saatana. Kärpät-Tappara finaali, vautsi vitsi vau. Pelkkä diagnosoitu masennus siitä parista tulee.
Ihan sama kumpi voittaa ja ihan sama vaikka olisi maailmanrauha palkintona. Aivan vitun tylsää paska kiekkoa. Kai varmaan pelikirja uskovaiset hinkkaa itsensä uneen, mutta se että joku maksaa tosta niin unta näkevät.
Mistä te näitä katotte? Ei täällä mitään maalia oo tullut. Vielä.
EDIT: Perkele, mikä viive Telialla.
Se on "Live is life".
Kuitenkin katsot!Kiva että jotkut pitävät. Mä ihan lupaan olla seuraamatta koko finaalisarjaa, jos tuo toteutuu. Vain koska ei tuota jaksaisi enää nähdä ihan hetkeen aikaan.
Perättäisin sanoin: allekirjoitan.Melkomoista korkeimmin ylävivahtein, katsottavissa olevin mokomin, etten paremmin sanoisi.
Joku ainakin sanoisi.
Tällaisella kiekolla on kiva " myydä tuotetta".
Näin hallilta nähtynä pari erää. Tasaista vääntöä molemmilla omat paikkansa. Kerholta jäänyt muutamat sitomiset viheltämättä.
Ero viihdyttävyydessä kun on TPS-sarjaan lyhyen otannan perusteella valtava.
Tarkoitit Tapparalta?
Don't hate the player, hate the gameNäinhän se menee. Joka saatanan kevät.
But don't hate the game, hate the players. Sinnehän sais ihan koska vaan joku muukin kuin Tappara ja Kärpät ilmottautua dominanssiin mukaan.
Tapparan rutiinitaso ja menestymisen kulttuuri on dynastiatasoa, Kerho vasta opettelee. Ero on VALTAVA.Noin muuten Kerho on vain epäkypsempi. Juuri tuollaisia Nenosen tapaisia aivan puhdasta idiotismia löytyy Kerholta. Sen näki Tepsiäkin vastaan, kun siellä vuorotellen Tuulola ja Krivosik kilpaili tyhmimmän ihmisolennon tittelistä. Näemmä muutkin haluaa skabaan. Tappara vaan ei ota tommosia jäähyjä. Pieni ero? Aika selvä mielestäni.