To 31.8.2023 Otteluseuranta (Harjoitusottelut & CHL)

  • 9 457
  • 183

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
No sitähän tässä on saatana toivottu kymmenen vuotta. Suurin osa on oikeasti ihan hyviä pelejä ja sitten yleisömäärä on jotain -70% normaalista Liigan yleisömäärästä. "Mutku ei oo SaiPa ni ei kiinnosta".
Henkilökohtaisesti mun täytyy sanoa, että pelien laadussa ei ole mulle se kiinnostamattomuuden vika, vaan siinä, että taloudellisesti näistä taitaa tulla lähes jokaiselle tiimille ihan mukava persnetto. Tappara muistaakseni pääsi juuri ja juuri omilleen, vaikka voitti sarjan. En mä ainakaan halua, että mun joukkueeni tekee tappiota osallistumalla johonkin ylimääräiseen sarjaan, oli se sitten eurooppalainen tai pohjoismaalainen.

E: Tietysti tappioiden määrä on vielä suurempi mikäli otteluiden yleisömäärä on heikko, mutta tämä ei ollutkaan pointtini. Osallistujien rahapalkinnot kuntoon, niin sitten meikäläistäkin kiinnostaa enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Henkilökohtaisesti mun täytyy sanoa, että pelien laadussa ei ole mulle se kiinnostamattomuuden vika, vaan siinä, että taloudellisesti näistä taitaa tulla lähes jokaiselle tiimille ihan mukava persnetto. Tappara muistaakseni pääsi juuri ja juuri omilleen, vaikka voitti sarjan. En mä ainakaan halua, että mun joukkueeni tekee tappiota osallistumalla johonkin sarjaan, oli se sitten eurooppalainen tai pohjoismaalainen.

Ihan mukavasti nämä pelit ovat rikkoneet monotoonisuutta tylsän Liigan kauden keskellä.
Kehittääkin sitten pelaajia kun ei hinkata yhtä ja samaa, vaan joudutaan vähän jopa ajattelemaan ja mukautumaan erilaisiin vastustajiin.

Talousasiasta ei ainakaan tamperelaisten jengien tarvi ressata. Enemmän kannattaa nähdä tuo asia mahdollisuutena kuin ongelmana.
 

axe

Jäsen
Mitä ny Tapparaa on muutaman pelin kattellut, niin veikkaan että tällä kaudella vastustajan kannattajien mielestä Tappara ei ole lainkaan niin tylsä kuin aiemmin. Onhan se kiva kattoo kun oma joukkue saa 20 avopaikkaa aiemman edelliskausilla nähtyjen neljän per peli sijaan.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Ihan mukavasti nämä pelit ovat rikkoneet monotoonisuutta tylsän Liigan kauden keskellä.
Kehittääkin sitten pelaajia kun ei hinkata yhtä ja samaa, vaan joudutaan vähän jopa ajattelemaan ja mukautumaan erilaisiin vastustajiin.
Joo, ihan totta tuokin. Olisi ehkä pitänyt tarkentaa, että matsit ovat ihan kiinnostavia, mutta henkilökohtaisesti "sarja" itsessään ei niinkään järjestelmästä johtuen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Henkilökohtaisesti mun täytyy sanoa, että pelien laadussa ei ole mulle se kiinnostamattomuuden vika, vaan siinä, että taloudellisesti näistä taitaa tulla lähes jokaiselle tiimille ihan mukava persnetto. Tappara muistaakseni pääsi juuri ja juuri omilleen, vaikka voitti sarjan. En mä ainakaan halua, että mun joukkueeni tekee tappiota osallistumalla johonkin ylimääräiseen sarjaan, oli se sitten eurooppalainen tai pohjoismaalainen.
Nousevilla yleisömäärillä saataisiin kannattavuutta parannettua, eli pitkälti tämä on niistäkin karjalalippiksistä kiinni. Mitä tuossa nopeasti selailin, niin alkulohkoon jäämälläkin on monesti homma ollut +-0, eli ei tuosta aina persnettoa tule. Paljon kiinni alkusarjan vastustajistakin, että miten korkeaksi matkustuskulut nousevat.

Vaikea kyllä uskoa tuohon "juuri ja juuri omilleen" -juttuun, kun eikös voitosta kuittaa 500 000e?
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan pelailu muistuttaa ulkojääneppailua varsinkin hyökkäyspäässä. Kivasti pidetään kiekkoa mutta kukaan ei halua tehdä likaisia hommia. Onhan tässä vähän harkkapelin tuntua kieltämättä.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Nousevilla yleisömäärillä saataisiin kannattavuutta parannettua, eli pitkälti tämä on niistäkin karjalalippiksistä kiinni. Mitä tuossa nopeasti selailin, niin alkulohkoon jäämälläkin on monesti homma ollut +-0, eli ei tuosta aina persnettoa tule. Paljon kiinni alkusarjan vastustajistakin, että miten korkeaksi matkustuskulut nousevat.

Vaikea kyllä uskoa tuohon "juuri ja juuri omilleen" -juttuun, kun eikös voitosta kuittaa 500 000e?
Eiköhän tuosta summasta jaeta pelaajillekin mukava siivu bonuksina. Saattaa antaa jonkun verran lisäpotkua loppukauteen Liigassakin...
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selostaja kertoo kuinka Tappara ei pääse vetopaikoille vaikka oikeasti Tappara vaan jättää vetämättä ja kurvailee kulmiin vaikka olisi millainen paikka.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Aikamoista ultimate survivoria Aalborgilta, ihan eri sarjatasolla (alemmalla) vastustajaansa nähden näin puoli erää seuranneena. Ja ovat kuitenkin yhden maalin saaneet tehtyä ja peli tasoissa.. Vähän on tuolla kiroilevalla seilorilla tekemistä vielä ennen Liigan alkua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Heljanko saa heti kaudelle viretta paalle, tulee taas lihasmuistiin etta omissa sossitaan kunnolla ja usein
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Harmaaparran fuckingit tais mennä pelaajilla ihon alle. Niille dumareille Rikard,dumareille ei pelaajille, kysy vaikka Tapolalta. :)
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Selostaja ei tiedä onko jatkoaikaa. En kyllä minäkään.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Claywoman sikailee maalin edustalla, boksi kutsuu.

:D

edit. jaa siitä tuli molemmille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös