Onko ne joskus ollu hyvät?Kyl mä luulen että Liigan sivut jatkaa vanhaa trendiä, eli heikommat vuosi vuodelta. Amatöörien puuhastelua koko sivusto.
Onko ne joskus ollu hyvät?
Joskus 2009 ehkäEi. Mutta paremmat.
Joskus vuosituhannen alussa olivat ihan riittävän hyvät siihen maailman aikaan. Nyt 2020-luvulla se taso ei vaan enää riitä.Joskus 2009 ehkä
Huh onneksi Tuulola takaisinEi vielä maalia Tapparalta ekaan mutta Kemiläinen ja Tuulola tippuneet pois. Tuulola blokkasi vedon ja loukkaantui, Kemiläisellä taisi jalka jäädä vastustajan alle
Aloituksissa ipa ollu vaikeuksissa, samoin syöttöjen laatu heikkoa.Pardubice kaventaa 1-2, Radil pistää ihan vapaasti riparit sisään. Kodytek hävisi kyllä tuon(kin) aloituksen ihan 100-0, vaikka muuten mielestäni onkin pelannut hyvin.
Joo, vähän mun silmääni ollut kyllä löysää peliä muutenkin. En tiedä vedetäänkö vähän puolivaloilla, onko jalat hapoilla vai mistä on kyse.Aloituksissa ipa ollu vaikeuksissa, samoin syöttöjen laatu heikkoa.
Paikallinen Halli-Harri korjailemassa jäätä?Halli on Pardubicessa tasolla "Raksila".
Tulis erittäin paha mieli, jos tommosella jäähyllä laittais vastustaja kaks maaliin, kun ei ees ensimmäiseen pääty jäähy.Tshekkituomarit koittaa väkisin saada Pardubicen maalin päähän. Aivan naurettava ”jäähy”.