Teillä oli siis saman mittainen harjoitusmatsi kuin meillä eilen Luulajassa.Jyväskylän matsi päättyy 40min jälkeen.
Liikaa sumua.
Tuliko ees lyhyempi kotimatka?Teillä oli siis saman mittainen harjoitusmatsi kuin meillä eilen Luulajassa.
Perhana. Minä kun luulin jo ettei edellisiä kausia syvemmälle sumuun pääsisi...Jyväskylän matsi päättyy 40min jälkeen.
Liikaa sumua.
Voitto lyhentää aina.Tuliko ees lyhyempi kotimatka?
On näitä Tepsejä ennenkin harkkahöntsissä kaadeltu.Pysyykö alushousut steriilinä, jos Kespoo voittaa?
Onkohan tää joku Hiltusen viesti Espooseen, nojoo väsähtänyt vitsi vaan.Liigan sivut on löytänyt joukkueen logot kaikille, mutta K-Espoolla on vain kysymysmerkki.. olis nyt edes kaivaneet vaikka vanhan Blues-logon naftaliineista.
Se toinen syöttö oli kyllä ihan älyttömän vaikea Ikoselle. Juuri ja juuri sai rystyllä kiinni. Ja lopulta Stransky rähmäsi kiekon vastustajalle.Olipa Stranskylta pari muikeaa syöttöä alivoimanelikon läpi, mutta ensin Ikosen veto meni päin sitä itseään ja toisella kertaa ei ollut ketään kotona.
Kyl mä luulen että Liigan sivut jatkaa vanhaa trendiä, eli heikommat vuosi vuodelta. Amatöörien puuhastelua koko sivusto.Onkohan tää joku Hiltusen viesti Espooseen, nojoo väsähtänyt vitsi vaan.
Tässähän on enää alle kaksi viikkoa sivujen kaatumiseen muutenKyl mä luulen että Liigan sivut jatkaa vanhaa trendiä, eli heikommat vuosi vuodelta. Amatöörien puuhastelua koko sivusto.
Liiga julkaisee uuden GeoCities-pohjaisen sivuston aivan nailla hetkillaTässähän on enää alle kaksi viikkoa sivujen kaatumiseen muuten