To 30.12.2021 Jukurit - JYP

• 8 631
  • 232

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei mitään uutta, mutta vittu mitä roiskimista ja koohotusta tuo Jypin pelaaminen on. Omista ei osata lähteä kontrolloidusti ylöspäin, ja jos jollain ilveellä jopa se 1-2 syöttöä menee omille niin punaiselta roiskaistaan vaan kiekkoa päätyyn. Puuh ja plaah.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kyselen vielä, että tapahtuiko tämä 2.erässä kenties? Pääsin seuraamaan peliä pian Jukureiden maalin jälkeen.
Ekassa erässä. Tulkittiin vahingoksi, ei edes jäähyä siitä.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Salminen alistaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Taidetaan jäädä nollille.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lahtisen sopparia sais jatkaa ihan vaan viihdyttävyyden vuoksi.
Olen oppinut pitämään Lahtisesta, mutta edelleen toivoisin välillä myös enemmän suoraviivaisuutta. Omaa laukausta, kun on hyvässä paikassa, eikä aina sitä sivuttaisvippiä, johon vastaanottajan taidot ei välttämättä riitä.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Jukureilla ihan omat säännöt, etenkin Palmulla vapaalippu tehdä mitä vaan.

Mandoliino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukureilla ihan omat säännöt, etenkin Palmulla vapaalippu tehdä mitä vaan.

Minä en semmoista hidastusta nähnyt mistä olisi voinut päähän kohdistuneen taklauksen tulkita joten höpö höpö. Eiköhän se ollut klassinen yhteentörmäys ja tuomareiden ratkaisu sen mukainen.

Toki siinä mielessä olen samaa mieltä että Jukureita kohtaan sovellettavissa säännöissä rinnalla luistelusta ja kiekon pois tökkäämisestä puhalletaan kiinnipitojäähy jos kaveri vaan tajuaa hypätä polvilleen. Normaaleissa kiekkosäännöissä ei tämmöistä pykälää löydy.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Huh, ei murennuttu onneksi vaikka kyllä tuossa oli hetket perkule. Peli vielä avoinna ja kyllä me vielä väkisin tasotetaan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tällaiset 1-0 tappiot on kyllä pahinta paskaa. No toivotaan, että tapahtuu ihme ja JYP tekee edes maalin.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisen erän alkupuoliskolla, tai vähän ennen puoltaväliä.Tuomarit katsoivat tilanteen vahinkotörmäykseksi, eikä Palmulle vihelletty jäähyä.
Jahas, se olikin sitten 2.erässä. No eipä sillä, ohi on mennyt meikäläiseltä tilanne. Toivottavasti Kakkoselle ei pahempaa tullut. Ei ole liiaksi pelaajia ja Kimi Kuusela ei oikein ole vakuuttanut minua.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Olen oppinut pitämään Lahtisesta, mutta edelleen toivoisin välillä myös enemmän suoraviivaisuutta. Omaa laukausta, kun on hyvässä paikassa, eikä aina sitä sivuttaisvippiä, johon vastaanottajan taidot ei välttämättä riitä.

Lahtinen ja "suoraviivaisuus" eivät taida mahtua samaan lauseeseen. Toisaalta se just voisi tuoda yllätysmomentin lisää. Ennakoimattomuus on Lahtisen vahvuuksia joka tapauksessa.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Vähän kyllä syö tuo Jukureiden maali.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lahtinen ja "suoraviivaisuus" eivät taida mahtua samaan lauseeseen. Toisaalta se just voisi tuoda yllätysmomentin lisää. Ennakoimattomuus on Lahtisen vahvuuksia joka tapauksessa.
Sille se vähän vaikuttaa. Lahtisen pitää tietysti tehdä juttuja myös omalla vahvuusalueellaan, mutta useamman ex-pelaajan olen kuullut sanovan samaa Lahtisesta, että ripaus enemmän suoraviivaisuutta omien ratkaisuyritysten myötä mukaan niin hänen peli voisi aueta lisää ja näin myös tuottaa enemmän.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Sille se vähän vaikuttaa. Lahtisen pitää tietysti tehdä juttuja myös omalla vahvuusalueellaan, mutta useamman ex-pelaajan olen kuullut sanovan samaa Lahtisesta, että ripaus enemmän suoraviivaisuutta omien ratkaisuyritysten myötä mukaan niin hänen peli voisi aueta lisää ja näin myös tuottaa enemmän.

Pääsin seuraamaan peliä vasta toisen erän puolesta välistä. Sen perusteella Lahtinen onnistui omassa tekemisessään eli kiekon leipominen päättyi syöttöön ja hänen esityöstään valmistui ainakin kaksi hyvää maalipaikkaa. Pahimmillaanhan riplaus on päättynyt kiekonmenettämiseen tai hyökkäyksen kuivumiseen kulmakahnaukseksi.

Jokin näissä massasta erottuvista artisteissa viehättää. Joskus jopa tuloksen kustannuksella. Ehkä se on se, että ajan kuluessa muistiin jäävät vain loistavimmat voitot, hävettävimmät tappiot ja sitten nämä persoonat.

Hexa

Jäsen
Jahas, se olikin sitten 2.erässä. No eipä sillä, ohi on mennyt meikäläiseltä tilanne. Toivottavasti Kakkoselle ei pahempaa tullut. Ei ole liiaksi pelaajia ja Kimi Kuusela ei oikein ole vakuuttanut minua.
Ja itse asiassa se oli jo ihan toisen erän ensiminuuteilla. Ei tullut pelikelloa katsottua silloin.

Hexa

Jäsen
Jokin näissä massasta erottuvista artisteissa viehättää. Joskus jopa tuloksen kustannuksella. Ehkä se on se, että ajan kuluessa muistiin jäävät vain loistavimmat voitot, hävettävimmät tappiot ja sitten nämä persoonat.
Lahtinen on nyt ehkä joukkueen viihdyttävin pelaaja, O’Brienin poistuttua joukkueesta. Tai siihen asti ainakin, kunhan superjunnut palaavat U20-kisoista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy