To 3.4.2008 SM-liiga otteluseuranta

• 58 315
  • 323
Tila
Viestiketju on suljettu.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pieni kipinä ja toivo elää, seuraava Jokereille ja vielä roikutaan mukana.

70-luvun lopulta olen ollut umpijokeri ja seura on iso osa mun elämää. Tällä hetkellä vituttaa eniten se, että olen tämän palstan löytänyt. Oman joukkueen fanit haukkuvat Jokereita ja niiden pelaajia sekä valmentajaa. Herätkää pahvit perkele, siellä on hieno joukkue tappelemassa Jokerien paidan puolesta viimeiseen asti. Jos sitten Blues voittaa niin ei sille voi mitään, saatanan kova ja hienoa jengi joka ansaitsee voittonsa. Tällä kertaa toiset olivat parempia. Se ei jumalauta silti tarkota sitä, että pitäisi haukkua Jokereita. Saatana.

Ja vikaan erään. Jos saadaan maali niin haastetaan. Jos Blues tekee niin heitetään Shedden tai kaikki häirikkökeinot hevon vittuun ja Wade puikkoihin. Mun ja varmasti Wadenkin kiekkomaailmaan mahtuu se, että hävitään tyylikkäästi. Pete pitää huolen siitä, että ylilyönteihin ei lähdetä. Se on mun Jokerit - tappion hetkelläkin.

Helpotti, jos joku kysyy.

Yze#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, FPS
En kyllä näe käskyttämisessä mitään järkeä. Jos ja kun Blues sarjan vie haluan kunnon finaalit eikä Bluesin miehiä istumassa pelikieltoa. Hävitään sitten reilusti jos häivitään. Mestaruus ennen Bluesille kun iänikuisille näädille.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onnittelut täältä Espooseen. Uskomaton sarja, mutta kyllähän nyt näyttää melkein mahdottomalta. Toivottavasti toi tempo ja itsevarmuus jatkuu myös finaalisarjassa.

Kyllä tämä aika mahdottomalta nyt näyttää Jokerien kannalta. Uskomatonta tykitystä on ollut Bluesin peli niin tänään kuin edellisessäkin Bluesin kotimatsissa. Jokerien saumat olivat eilen kun melkein kaksi erää hallittiin matsia. Maali jäi puuttumaan ja siihen näyttää ratkeavan tämän kauden finaalipaikka.

Noh, elämä on kovaa. Sääli että Jokerien kausi päättyy (en anna mitään painoarvoa pronssipelille) näin surkeaan suoritukseen. Olisi ollut hienoa sentään kaatua saappaat jalassa, mutta nyt on koko joukkue kipsissä alusta saakka.

Bluesilla on hieno ja taisteleva joukkue. Jokin on Jokereilla pielessä keskittymisen ja suorittamisen suhteen. Luottoa omaan peliin ei enää ole, eikä Sheddenilläkään tunnu olevan annettavaa.

Tämähän näyttää muutenkin kuin uusinnalta edellisestä Blues-pelistä Espoosta. Taisivat numerotkin mennä aika lailla samalla tavalla.

Kohta pitää alkaa keskittyä kesälajeihin. Onneksi edes Mikko Ilonen on parhaillaan -3 tilanteessa European Tourilla. Golfkausi on jo ovella...

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tiiättekö jannut mitä? Mää nollaan jo täysillä tätä peliä. Neljäs lonkero menossa eikä jääne viimeiseksi tänään. Huomenna toki 9.30 koulun penkille, mutta kerranhan vuodessa sitä vaan pronssipeliin pudotaan.

Jokereille ei ole muuta sanottavaa kuin että: Itku pitkästä ilosta. Aikansa kutakin, sano mummu ko pääsiäispyhät katiskassa istuskel.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jos ei käskytä olen erittäin pettynyt. Viimeisen 5 minuutin teemaksi: Blues rikkinäisenä finaliin!

Minkä ihmeen takia? Jokerit ei pärjää pelaamalla, niin sitten koitetaan rikkoa vastustaja, jota vastaan ei enää tällä kaudella pelata? Mikähän järki siinä olisi? Ylpeyttä/muuta diipadaapaa on ihan turha tarjota syyksi, kun sillä ei ole mitään tekemistä tuommoisen idiootti ajattelutavan kanssa.

Kumma juttu muuten, mitenkä paljon jokereiden pelillinen taso on tipput neljännen pelin jälkeen. No sitä saa mitä tilaa, ansaitusti ovat ottamassa turpaan kolmatta kertaa putkeen.

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Kyllä Blues antaa näädille paremman vastuksen ja mä uskon, että ottavat kannun. Jos tällaisella fyysisyydellä espoolaiset jatkavat oululaisten kanssa niin Keski-Suomen pojat ovat ihmeissään.

En oikein ymmärrä mitä tuolla fyysisyydellä tarkoitetaan kun joka helv.. kausi siitä aina puhutaan mutta ei se ole koskaan oikein onnistunut. Ässät ainut mikä sai jotain fyysisyydellä aikaiseksi. Eli kerta sadasta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos ei käskytä olen erittäin pettynyt. Viimeisen 5 minuutin teemaksi: Blues rikkinäisenä finaliin!

Joku humoristi näitä yleensä heittää tällaisessa tilanteessa. Nyt se pöljän viitta lankesi teikäläiselle. Eikös se kuitenkin ole kaikkien lätkäfanien etu, että nähdään hyvät ja laadukkaat finaalit?

Tällä hetkellä vituttaa eniten se, että olen tämän palstan löytänyt. Oman joukkueen fanit haukkuvat Jokereita ja niiden pelaajia sekä valmentajaa. Herätkää pahvit perkele, siellä on hieno joukkue tappelemassa Jokerien paidan puolesta viimeiseen asti. Jos sitten Blues voittaa niin ei sille voi mitään, saatanan kova ja hienoa jengi joka ansaitsee voittonsa. Tällä kertaa toiset olivat parempia. Se ei jumalauta silti tarkota sitä, että pitäisi haukkua Jokereita. Saatana.

Juuri näin.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös Tapparakin polvannut Mikkolan lomille, joten kuuluuko tää häviävän joukkueen etikettiin, toivottavasti ei.

Tappara polvannut?
Luitko Koskisen raportin?

Hölmö heitto.

Brad

Jäsen
Blues tullee kyllä viemään Kärppiä, tuolla hurmoksella kaatuu hengetön Kärpät varmasti, hyvä niin.

Kiitos ja näkemiin Dag ja Wade, tervemenoa Sveitsiin. Ei tule ikävä.

Onnittelut Bluesille hienosta nousuta, jos nyt peli ei sit vielä käänny. Kova tuntuu olevan hurmos ja henki joukkuessa. Pakko myöntää että varmasti Kärpät saa etua lepäilystä mutta sehän on ihan itse hankittua lepoa.
Kovat finaalit luvassa, vastakkain kova syke,tsemppi ja fyysisyys Bluesin aseina. Kärpillä taas konemainen suorittaminen, kova itseluottamus ja voittamisen taito. Taas taisi käydä niin että kaksi parasta joukkuetta on finaaleissa, yllättäen.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En oikein ymmärrä mitä tuolla fyysisyydellä tarkoitetaan kun joka helv.. kausi siitä aina puhutaan mutta ei se ole koskaan oikein onnistunut. Ässät ainut mikä sai jotain fyysisyydellä aikaiseksi. Eli kerta sadasta.

No jos et ymmärrä mitä fyysisyydellä tarkoitetaan niin mitäs sitä selittelemään. Tämä jää nähtäväksi eli katsotaan kauden jälkeen.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Oman joukkueen fanit haukkuvat Jokereita ja niiden pelaajia sekä valmentajaa.

Pelaajien vika ei ole se, että homma ei ratkaisun hetkillä ole toiminut eilistä 2. ja 3. erää huomioimatta. Kyllä jotain on valmistautumisessa mennyt näissä ratkaisupeleissä pahasti pieleen. Ei meillä huono joukkue ole, mutta kentällä se on todella huono tällä hetkellä. Blues taasen vetää melkeinpä tyhmän upealla loputtomalla itseluottamuksella. Kaikki onnistuu ja kiekko pomppii.

Minä pistän tästä tilanteesta paljon valmennuksen piikkiin Jokerien osalta. Pelaajia en tästä lähde syyttämään. Kyllä jätkät duunia tekee. Varmasti. Mutta kun paketti on rikki, niin se on rikki.

Ja kyllä. Mun jokerisydän vuotaa myös verta pitkällä kokemuksella ja tunteella. Mutta kyllä Blues on pelannut upeasti. Kertakaikkiaan.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Toivon kaikesta sydämestäni, että peli pelataan loppuun asti siististi. Jos Bleg menee jatkoon, se tarvitsee kaikki pelaajansa yrittäessään kaataa keski-suomen pikkuelukat. Sama koskee tietysti myös Jokereita. Tämä välieräsarja on ollut aika ikimuistoinen, turha tahria hyvää taistelua ja hienoja hetkiä joillain lapsellisilla itkupotkuilla.

Parempi jatkoon ja kirkkaimpaan mitaliin saakka!

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun peli on, käytännössä, taputeltu.

Katsotaan ovatko Blues kannattajat iloisempia
a) Jokereiden tappiosta vai
b) Bluesin voitosta

Vastaus tietenkin
a) jos jää on rantapallojen peitossa
b) jos infernaalinen Espoo- ESpoo-ESPoo-ESPOo-ESPOO karjunta viimeisen kympin ajan !

Muiden joukkuiden kannattajille oma vaihtoehto
c) aivan sama, pääasia et Jokerit häviiii

Tasonosoitus mittaus alkaa noin puolen tunnin päästä.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Vetääkö Shedden peruskanadalaisen ratkaisun, ja vikassa erässä nähdään joka tilanteen jälkeen torikokouksia. Mahdollisimman rikkonaista peliä, paljon hässäkkää, ja koitetaan siellä välissä iskeä.

Tällä hetkellä Jokereita viedään molemmissa päissä sekä niiden välissä kuin litran mittaa. Hienona esimerkkinä Louhi, joka ei halunnut pelata tilannetta loppuun asti ekassa maalissa. Jatkoajan ennakossa sanottiin, että pelikirjat heitetään roskiin. Sheddenin pelikirja on ollut roskiksessa alusta asti, ja kun vastustaja pelaa hyvällä liikkeellä tiivistä viisikkopeliä, niin tässä on lopputulos.

Maali heti erän alkuun saattaisi sytyttää toivon Jokereissa, muuten tämä peli on taputeltu. Ja voi rehellisesti sanoa että vituttaa kuin näätää häkissä, että johdetaan 3-1, ja sössitään sarja kaverille. Oli Shedden sentään jossain oikeassa, sitä saatiin mitä tilattiin.

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Tiiättekö jannut mitä? Mää nollaan jo täysillä tätä peliä. Neljäs lonkero menossa eikä jääne viimeiseksi tänään. Huomenna toki 9.30 koulun penkille, mutta kerranhan vuodessa sitä vaan pronssipeliin pudotaan.

Ajattelin ihan samaa, onneksi kauppa on vielä auki ja huomenna vapaata...

Viimeiseen asti katotaan ja uskotaan, 23 vuoden faniuran aikana on nähty monenmoista.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Ja vikaan erään. Jos saadaan maali niin haastetaan. Jos Blues tekee niin heitetään Shedden tai kaikki häirikkökeinot hevon vittuun ja Wade puikkoihin. Mun ja varmasti Wadenkin kiekkomaailmaan mahtuu se, että hävitään tyylikkäästi. Pete pitää huolen siitä, että ylilyönteihin ei lähdetä. Se on mun Jokerit - tappion hetkelläkin.

Tämän allekirjoitan täysin. Yritetään loppuun asti, mutta jos (ja valitettavasti näyttää siltä, että kun..) Blues tästä nyt menee jatkoon niin kyllähän ne on ehdottomasti sen finaalipaikan ansainneet. Eli silloin kunniaa heille, mutta nyt.. viimeiseen erään ja kaikki peliin!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.