Onnittelut täältä Espooseen. Uskomaton sarja, mutta kyllähän nyt näyttää melkein mahdottomalta. Toivottavasti toi tempo ja itsevarmuus jatkuu myös finaalisarjassa.
Hyvä urheiluhenki.
Jos ei käskytä olen erittäin pettynyt. Viimeisen 5 minuutin teemaksi: Blues rikkinäisenä finaliin!
Kyllä Blues antaa näädille paremman vastuksen ja mä uskon, että ottavat kannun. Jos tällaisella fyysisyydellä espoolaiset jatkavat oululaisten kanssa niin Keski-Suomen pojat ovat ihmeissään.
Jos ei käskytä olen erittäin pettynyt. Viimeisen 5 minuutin teemaksi: Blues rikkinäisenä finaliin!
Tällä hetkellä vituttaa eniten se, että olen tämän palstan löytänyt. Oman joukkueen fanit haukkuvat Jokereita ja niiden pelaajia sekä valmentajaa. Herätkää pahvit perkele, siellä on hieno joukkue tappelemassa Jokerien paidan puolesta viimeiseen asti. Jos sitten Blues voittaa niin ei sille voi mitään, saatanan kova ja hienoa jengi joka ansaitsee voittonsa. Tällä kertaa toiset olivat parempia. Se ei jumalauta silti tarkota sitä, että pitäisi haukkua Jokereita. Saatana.
Joku humoristi näitä yleensä heittää tällaisessa tilanteessa. Nyt se pöljän viitta lankesi teikäläiselle. Eikös se kuitenkin ole kaikkien lätkäfanien etu, että nähdään hyvät ja laadukkaat finaalit?
Eikös Tapparakin polvannut Mikkolan lomille, joten kuuluuko tää häviävän joukkueen etikettiin, toivottavasti ei.
En oikein ymmärrä mitä tuolla fyysisyydellä tarkoitetaan kun joka helv.. kausi siitä aina puhutaan mutta ei se ole koskaan oikein onnistunut. Ässät ainut mikä sai jotain fyysisyydellä aikaiseksi. Eli kerta sadasta.
Oman joukkueen fanit haukkuvat Jokereita ja niiden pelaajia sekä valmentajaa.
En aio kattoa minuuttiakaan finaaleita jos ja kun siellä pelaa Blues ja Kärpät...
Osaa se. Taisi joskus kuuluvasti huutaa tuomarille.. YOU COCK-SUCKER! Että sellainen Leijona-luotsi Suomella. Oi maamme!Osaako Shedden muuta kuin FUCK ja välistä vähän FUCKING. Aika säälittävä mies on meillä maajoukkueessa, "herättelemässä" pelaajia.
No katsotko pronssimatsin?
Tiiättekö jannut mitä? Mää nollaan jo täysillä tätä peliä. Neljäs lonkero menossa eikä jääne viimeiseksi tänään. Huomenna toki 9.30 koulun penkille, mutta kerranhan vuodessa sitä vaan pronssipeliin pudotaan.
Ja vikaan erään. Jos saadaan maali niin haastetaan. Jos Blues tekee niin heitetään Shedden tai kaikki häirikkökeinot hevon vittuun ja Wade puikkoihin. Mun ja varmasti Wadenkin kiekkomaailmaan mahtuu se, että hävitään tyylikkäästi. Pete pitää huolen siitä, että ylilyönteihin ei lähdetä. Se on mun Jokerit - tappion hetkelläkin.