Maalivahdin alue on se sininen alue. Sen sisällä tapahtui kontakti. Kemiläinen auttoi mutta sen jälkeen olisi voinut välttää kontaktin.
Sama kasetti pyörii kokoajan. Oot sää aika koominen.Näköjään peli kuin peli, niin Tiivola esittää pellen elkeitä. Näitä on totuttu näkemään jossain italialaisessa jalkapallossa, eikä Porin Ässien paidassa Liigassa.
Hienoa kuitenkin, että omat tykkäävät miehestä. Minä ainakin häpeäisin.
Lukosta tulleita oppeja. Kyllä poika niistä irti pääsee.Näköjään peli kuin peli, niin Tiivola esittää pellen elkeitä. Näitä on totuttu näkemään jossain italialaisessa jalkapallossa, eikä Porin Ässien paidassa Liigassa.
Sama kasetti pyörii kokoajan. Oot sää aika koominen.
Näköjään peli kuin peli, niin Tiivola esittää pellen elkeitä. Näitä on totuttu näkemään jossain italialaisessa jalkapallossa, eikä Porin Ässien paidassa Liigassa.
Markkulan olisi tietenkin pitänyt tehdä katoamistemppuMiten tuo Viljasen maali voidaan hylätä. Aivan selvästi Kemiläinen työntää hyökkääjää maalivahtia kohti.
Joku nimimerkki taisi mainita asiasta. Puhutaan tosiaan kuitenkin vain yhdestä mokomasta. Eilisessä otteluseurannassa kukaan ei huomioinut Jukureiden ja Tepsin välisen ottelun kolmea maalia. Yksi TPS-leirin edustaja lähetti sentään pari viestiä otteluun liittyen.
Vähän hiljaista menoa kieltämättä. Osa viesteistä laitetaan joukkuekohtaisiin seurantoihin, joten nämä perinteiset jäävät sen vuoksi hieman hiljaisiksi. Harmin paikka.
Pakin kannattaa aina tuupata vastustaja maalialueelle. Hylkäys tulee lähes aina.Mikähän vitun maalin hylkäys tuolla tampereellakin nyt taas mahtoi olla.
Mitä vittua me tehdään jollain tilannehuonella, jos siellä on tuollaisia ammattilaisia arpomassa tilanteita?