To 29.11.2012 Lukko - Kärpät

  • 11 890
  • 51

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, kylla se selva paitsio oli, nauhalta sen nakee. RD ei turhaan ottanut asiaa esiin pressitilaisuudessa. Nimesi jopa linjatuomarit nimelta. Aravirta ei sanonut mitaan. Ja luulen, etta Haatajakin sen tiesi, mutta kun ei pilli soinut, niin antaa menna vaan. Ihmettelinkin, miksi Haatajan tuuletus oli niin vaatimatonta luokkaa. Rehti mies. Mutta naita sattuu. Toisille tuomareille enemman ja toisille vahemman.

Onko jossain netissä vai mistä katsoit?
 

Hypnotised

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse asiassa ehti ihan tarpeeksi. Semmoisen pysäytyskuvan tuosta nimittäin saa, jossa kiekko on kokonaan alueella (n. 10 cm yli viivasta) ja Haatajan vasen luistin vielä noin viisi senttiä viivalla. Muuta Haatajasta ei näykään kuin tuo luistin, mutta riittää minulle. Eli uimalakilta turhaa tuomarin arvostelua. Yleensähän tuollaiset vihelletään "varman päälle" väärin. Ei paitsio, vaan todella hieno maali.

Juuri näin. Eilen tuli Urholta väijyttyä tuo loppu, kun uusintana kerta tuli. Pari kertaa katsoin tuon tilanteen ja pysäytyskuvasta tosiaan käy tuo ilmi, mitä sanoit. Eli todella hieno syöttö Humlilta, eikä todellakaan ollut paitsio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös