Joo, mutta ilmaislippuja on jaettu 16000 kappaletta ympäri maakuntaaEi tähän 2023 viimeiseen kotipeliin halli ainakaan kovin vajaatäyttöiseksi jää, kun yli kymppitonnin menee yleisömäärä.
Ai noin vähän? No ilmankos ei ole halli täynnä (kai).Joo, mutta ilmaislippuja on jaettu 16000 kappaletta ympäri maakuntaa
Knoppi: K.Tanus on aloittanut kiekkouransa maalivahtina. ;)
No se olikin sitten yksi tähän mennessä noin sadasta vituiksi menneestä. Miten voi jättää viheltämättä selkeät kiekollisen kampitukset ja mailan katkomiset. Rauhala sen sijaan istuu, kun ei osunut ohi luistelleeseen pelaajaan lainkaan...Tapparan 1-2 kavennus maalia edelsi paitsiotilanne.
Ennen kaikkea ihmettelen sitä että miksei yleisö hallissa ja miksei Rauhala & Grönborg protestoineet tätä enemmän. Olihan se Rauhalan jäähy nyt ihan siis täysi vitsi. Eikä edes voi sanoa että olisi mennyt jotenkin lopulta oikein kun ei tullut maalia, kun se jäähyhän nimenomaan lopetti Tapparan YV:n. Naurettavaa tuomarointia, mutta ihmettelen että miksei silloin protestoida kun oikeasti ihan vituiksi menee.No se olikin sitten yksi tähän mennessä noin sadasta vituiksi menneestä. Miten voi jättää viheltämättä selkeät kiekollisen kampitukset ja mailan katkomiset. Rauhala sen sijaan istuu, kun ei osunut ohi luistelleeseen pelaajaan lainkaan...
Ehkä siellä oli käyty asioita läpi ja päätetty keskittyä vain kiekkoon, ei tuomareihin. Mikä on mielestäni hyvä asian. Survotaan omaa peliä eteenpäin huolimatta siitä mitä paskaa niskaan heitelläänEnnen kaikkea ihmettelen sitä että miksei yleisö hallissa ja miksei Rauhala & Grönborg protestoineet tätä enemmän. Olihan se Rauhalan jäähy nyt ihan siis täysi vitsi. Eikä edes voi sanoa että olisi mennyt jotenkin lopulta oikein kun ei tullut maalia, kun se jäähyhän nimenomaan lopetti Tapparan YV:n. Naurettavaa tuomarointia, mutta ihmettelen että miksei silloin protestoida kun oikeasti ihan vituiksi menee.
No, ehkä noin ja jos, niin hyvä niin. Ja hyvä etten minä penkin takana ole. Mutta ei se mun mielestä ole mikään hyve ottaa vääryttä vastaan naama peruslukemilla.Ehkä siellä oli käyty asioita läpi ja päätetty keskittyä vain kiekkoon, ei tuomareihin. Mikä on mielestäni hyvä asian. Survotaan omaa peliä eteenpäin huolimatta siitä mitä paskaa niskaan heitellään
Se toinen tapa on kokeiltu ja mitä on saatu? Ulosajoja sekä aivotärähdyksiä ja irtopolvia ilman sanktioitaNo, ehkä noin ja jos, niin hyvä niin. Ja hyvä etten minä penkin takana ole. Mutta ei se mun mielestä ole mikään hyve ottaa vääryttä vastaan naama peruslukemilla.
Ihmeen kauan jaksoivatkin tuota katsella tyyynestiTapparalta meni hermot,
Selkeät kolme koukkua lopussa. Yhtä lailla ne sportin kaksi jäähyä samaa tasoa kolmannessa. Tappara oli tänään kyllä vain käymässä ”töissä”Harvoin menen sen taakse, että tuomarit oli paskoja, mutta tänään Aleksi Rantala oli niin sysimustaa ripulipaskaa, että vaikutti oikeasti lopputulokseen merkittävästi.
Onnea Sportille voitosta, ei mitään siitä pois.
Kato nyt uusiksi ne koukut, perinteistä Kahvara. Maaliodottama sportille 4.25 - 2.15Oksettavaa touhua tuomareilta.
No saivat väkisin 3 pistettä Vaasaan.
Hyi vittu että vituttaa tämmönen touhu, ei mitään linjaa.
Oli ne koukkuja. En mä sitä sano.Kato nyt uusiksi ne koukut, perinteistä Kahvara. Maaliodottama sportille 4.25 - 2.15
Pelasitte tänään siistin pelin ilman koukkaamista ja roikkumista? Ette hyötyneet yhtään tuomarien linjattomuudesta?Nyt enää odotetaan perin tapparamaista lehdistötilaisuutta jossa hurri itkee kaikista