To 28.12.2023 Tappara - Sport

  • 3 297
  • 48
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Hyvä poika aloittaa nelosesta. Rikulta hyvä veto olla sekoittamatta pakkaa. Toivottavasti pääsee pelaamaan toista ylivoimaa ja tuo siihen ripauksen juonikkuutta lisää. Veto suoraan syötöstä on mielestäni myös hyvä, saa käyttää!

Knoppi: K.Tanus on aloittanut kiekkouransa maalivahtina. ;)
 

hyperion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No se olikin sitten yksi tähän mennessä noin sadasta vituiksi menneestä. Miten voi jättää viheltämättä selkeät kiekollisen kampitukset ja mailan katkomiset. Rauhala sen sijaan istuu, kun ei osunut ohi luistelleeseen pelaajaan lainkaan...
Ennen kaikkea ihmettelen sitä että miksei yleisö hallissa ja miksei Rauhala & Grönborg protestoineet tätä enemmän. Olihan se Rauhalan jäähy nyt ihan siis täysi vitsi. Eikä edes voi sanoa että olisi mennyt jotenkin lopulta oikein kun ei tullut maalia, kun se jäähyhän nimenomaan lopetti Tapparan YV:n. Naurettavaa tuomarointia, mutta ihmettelen että miksei silloin protestoida kun oikeasti ihan vituiksi menee.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ennen kaikkea ihmettelen sitä että miksei yleisö hallissa ja miksei Rauhala & Grönborg protestoineet tätä enemmän. Olihan se Rauhalan jäähy nyt ihan siis täysi vitsi. Eikä edes voi sanoa että olisi mennyt jotenkin lopulta oikein kun ei tullut maalia, kun se jäähyhän nimenomaan lopetti Tapparan YV:n. Naurettavaa tuomarointia, mutta ihmettelen että miksei silloin protestoida kun oikeasti ihan vituiksi menee.
Ehkä siellä oli käyty asioita läpi ja päätetty keskittyä vain kiekkoon, ei tuomareihin. Mikä on mielestäni hyvä asian. Survotaan omaa peliä eteenpäin huolimatta siitä mitä paskaa niskaan heitellään
 

hyperion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehkä siellä oli käyty asioita läpi ja päätetty keskittyä vain kiekkoon, ei tuomareihin. Mikä on mielestäni hyvä asian. Survotaan omaa peliä eteenpäin huolimatta siitä mitä paskaa niskaan heitellään
No, ehkä noin ja jos, niin hyvä niin. Ja hyvä etten minä penkin takana ole. Mutta ei se mun mielestä ole mikään hyve ottaa vääryttä vastaan naama peruslukemilla.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, ehkä noin ja jos, niin hyvä niin. Ja hyvä etten minä penkin takana ole. Mutta ei se mun mielestä ole mikään hyve ottaa vääryttä vastaan naama peruslukemilla.
Se toinen tapa on kokeiltu ja mitä on saatu? Ulosajoja sekä aivotärähdyksiä ja irtopolvia ilman sanktioita
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Harvoin menen sen taakse, että tuomarit oli paskoja, mutta tänään Aleksi Rantala oli niin sysimustaa ripulipaskaa, että vaikutti oikeasti lopputulokseen merkittävästi.

Onnea Sportille voitosta, ei mitään siitä pois.
Selkeät kolme koukkua lopussa. Yhtä lailla ne sportin kaksi jäähyä samaa tasoa kolmannessa. Tappara oli tänään kyllä vain käymässä ”töissä”
 
Kato nyt uusiksi ne koukut, perinteistä Kahvara. Maaliodottama sportille 4.25 - 2.15
Oli ne koukkuja. En mä sitä sano.
Paitsi tuo Camperin, tuomarit meni helppoon.

Miksi ne otetaan pois ainoastaan kotijoukkueelta ja 5min ennen loppua?
Sport teki tuota 56min ihan vapaasti. Sitten Tappara heitetään boksiin loppupeliksi samanlaisista rikkeistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös