To 28.12.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 15 646
  • 491

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko-HIFK 3-2 kahden erän jälkeen. Alku oli hankala Lukolle, mutta kaikenkaikkiaan ihan Lukon erä tämä oli. Nyt vaan sitten samalla tahdilla kolmas erä, Lukko tosin on sen sortin orkesteri että tässä voi vielä tapahtua ihan mitä vaan.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kyllähän saipa puolusti tuon tilanteen saipamaisesti...eli päin persettä.
Tuo tilanne kyllä kuvasi tätä Hämäläisen SaiPaa täydellisesti. Ensimmäinen ukko iskee ukkoon kiinni viivassa, 2. ja 3. SaiPalainen kaartavat täysin samaa reittiä sinne missä kiekko on. Ja hupsis kiekko meneekin seuraavaksi keskelle, missä toinen Ilvesläinen, Palve, on. Siitä sitten 1vs1 tilanne ja maali. Vilin reagointilätkää parhaimmillaan.
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Olis Ritchie jättänyt siihen kun Nurmi loikkas jäähän ni Nurmi olis jatkanu normi pelleilyä, nyt Ritchie teki itestään idiootin ja oma joukkue pelaa 5 min alivoimaa. Ihme sekoaminen
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sä olisit kymmenen sekunnin googletuksella välttänyt sen että nolaat ittes puhumalla jotain näinkin sekavia.
Sinä täällä palstalla aika noloja asioita olet kirjoittanut jo vuosia, kun asiat mennyt sinulla tunteisiin tai faktat unohtuneet tms... kurinpitojuttujen videot kommentit jne...jopa minua vastaan, kun olen ihan muiden kuin IFK matsien tilanteita kommentoinut(Lukon, ei IFK) ja voit uskotella itsellesi ihan mitä haluat... Varmaan mennyt mullakin joskus tunteisiin?
Eikös aika samat kaudet ole menty kohta molemmissa jengeissä? Toinen halusi pelaajan, toinen ei tarpeeksi ja se näkyi tarjouksissa...huhuja on aikamoisia tullut esiin asioissa esim viime kesään Rauman käynnillä, jossa serkun ja kummitädin mies on kova Lukon mies. Eetu tosin ei ole vastannut vielä riittävästi huutoon suhteessa palkka.
Ja mulle aivan sama, mä lopetan tämän väännön tähän, ei ole sen arvoista jatkaa... sinun kanssa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinä täällä palstalla aika noloja asioita olet kirjoittanut jo vuosia, kun asiat mennyt sinulla tunteisiin tai faktat unohtuneet tms... kurinpitojuttujen videot kommentit jne...jopa minua vastaan, kun olen ihan muiden kuin IFK matsien tilanteita kommentoinut(Lukon, ei IFK) ja voit uskotella itsellesi ihan mitä haluat... Varmaan mennyt mullakin joskus tunteisiin?
Eikös aika samat kaudet ole menty kohta molemmissa jengeissä? Toinen halusi pelaajan, toinen ei tarpeeksi ja se näkyi tarjouksissa...huhuja on aikamoisia tullut esiin asioissa esim viime kesään Rauman käynnillä, jossa serkun ja kummitädin mies on kova Lukon mies. Eetu tosin ei ole vastannut vielä riittävästi huutoon suhteessa palkka.
Ja mulle aivan sama, mä lopetan tämän väännön tähän, ei ole sen arvoista jatkaa... sinun kanssa.

Asia pihvi.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Toivottavasti pysyy matsi dumareilla hanskassa. El Clasico V2 on hyvässä vauhdissa.. Hyvää peliä muuten tuohon mestausyritykseen asti.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asia pihvi.
Kiitos. Jatkan mielelläni mielipiteidenvaihtoa tulevaisuudessa sinun kanssa, useiten kuitenkin oltu asiallisella linjalla. Tää ei oo tappelupalsta ja kaikkien ei tarvitse olla edes samaa mieltä ja kun luin viestini jälkeenpäin niin olihan se munkin viesti vähän provosoiva :). Laita mulle yv vielä, mikä tossa mun jutussa oli niin "höpönpöppöä" ja vältän turhaa ärsyttämistä, kun aika suoraan kirjoitan mitä ajattelen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös