AHL-tyylinen pieksentä, yritti kouluttaa filmaamista vastaan. Sikailua, mut bussiliigan kulttuuriaRitchie ja totaali sekoaminen. Hyi vittu, miten tällaisia ukkoja voi vielä nykypäivänä pelata Liigassa?
Tuo tilanne kyllä kuvasi tätä Hämäläisen SaiPaa täydellisesti. Ensimmäinen ukko iskee ukkoon kiinni viivassa, 2. ja 3. SaiPalainen kaartavat täysin samaa reittiä sinne missä kiekko on. Ja hupsis kiekko meneekin seuraavaksi keskelle, missä toinen Ilvesläinen, Palve, on. Siitä sitten 1vs1 tilanne ja maali. Vilin reagointilätkää parhaimmillaan.Kyllähän saipa puolusti tuon tilanteen saipamaisesti...eli päin persettä.
Eiköhän tuosta tule puolet kakkua, vaarallista. Veikkaan et tulee kärppien sisäisesti penaltia kans, urheilujohtajan puhutteluun.Nyt pitää tulla se 10 peliä tuolle pellelle. Oikein Amerikan apu
Tai siis ne mitään hereillä ollut. Kenelläkään ollut mitään hajua mitä nurkassa tapahtui, mutta käsi nousi silti tosi vikkelään ja päästiin sitten videolta katsomaan, mitä siellä nurkassa oikein tapahtui.Oma pelaaja koukkii naamaan, kerrankin dumarit hereillä.
Sinä täällä palstalla aika noloja asioita olet kirjoittanut jo vuosia, kun asiat mennyt sinulla tunteisiin tai faktat unohtuneet tms... kurinpitojuttujen videot kommentit jne...jopa minua vastaan, kun olen ihan muiden kuin IFK matsien tilanteita kommentoinut(Lukon, ei IFK) ja voit uskotella itsellesi ihan mitä haluat... Varmaan mennyt mullakin joskus tunteisiin?Sä olisit kymmenen sekunnin googletuksella välttänyt sen että nolaat ittes puhumalla jotain näinkin sekavia.
Sinä täällä palstalla aika noloja asioita olet kirjoittanut jo vuosia, kun asiat mennyt sinulla tunteisiin tai faktat unohtuneet tms... kurinpitojuttujen videot kommentit jne...jopa minua vastaan, kun olen ihan muiden kuin IFK matsien tilanteita kommentoinut(Lukon, ei IFK) ja voit uskotella itsellesi ihan mitä haluat... Varmaan mennyt mullakin joskus tunteisiin?
Eikös aika samat kaudet ole menty kohta molemmissa jengeissä? Toinen halusi pelaajan, toinen ei tarpeeksi ja se näkyi tarjouksissa...huhuja on aikamoisia tullut esiin asioissa esim viime kesään Rauman käynnillä, jossa serkun ja kummitädin mies on kova Lukon mies. Eetu tosin ei ole vastannut vielä riittävästi huutoon suhteessa palkka.
Ja mulle aivan sama, mä lopetan tämän väännön tähän, ei ole sen arvoista jatkaa... sinun kanssa.
Ritchie ja totaali sekoaminen. Hyi vittu, miten tällaisia ukkoja voi vielä nykypäivänä pelata Liigassa?
Jahas. Ritchie sekos.
10 matsia pelikieltoa tulee.
Kaatoi kaulasta Nurmen ja löi useaan kertaan niskaan vielä maassa makaavaa.Mitä hän siis teki?
Kiitos. Jatkan mielelläni mielipiteidenvaihtoa tulevaisuudessa sinun kanssa, useiten kuitenkin oltu asiallisella linjalla. Tää ei oo tappelupalsta ja kaikkien ei tarvitse olla edes samaa mieltä ja kun luin viestini jälkeenpäin niin olihan se munkin viesti vähän provosoiva :). Laita mulle yv vielä, mikä tossa mun jutussa oli niin "höpönpöppöä" ja vältän turhaa ärsyttämistä, kun aika suoraan kirjoitan mitä ajattelen?Asia pihvi.