Mjoo, ymmärrän tuon, mutta mun silmiin suurin kontakti joka häiritsi veskaria tuli Espoon omalta pakilta.
Näissähän on aina etu puolustavalla. Pakki tuuppaa hyökkääjän veskarin syliin. Varma hylky.Mjoo, ymmärrän tuon, mutta mun silmiin suurin kontakti joka häiritsi veskaria tuli Espoon omalta pakilta.
Sehän linjattiin jo pari viikkoa sitten Turussa, että maali hylätään jos oma pelaaja häiritsee maalivahtia. Linja pitää nyt.Mjoo, ymmärrän tuon, mutta mun silmiin suurin kontakti joka häiritsi veskaria tuli Espoon omalta pakilta.
Pakarisen mailalla se Rimpinen kammettiin siitä kiekon päältä, ainoa kysymys oli se, tuliko isoin mailan liike sen myötä kun Kespoon kaveri työnsi Pakarista.
Eihän kukaan voi sanoa vakavalla naamalla, että tunkemalla mailan paikkaan mihin se ei kuulu, mutta olemalla puoli sekuntia pelaamatta, ei häiritsisi tilanteessa.Juu, Pakarisen maila sinne jäi, mutta oli jo lopettanut pelaamisen. Keskitalo aiheutti sen häirinnän.
Läheltä piti, ettei vierestä vipannu.Kolmas ylivoima tarjolla, nyt se häkki helisemään niin että jytisee!
Ihan ok jinx tämäkin.Espoo ei oo ihan perillä 3v3 pelin saloista. Melkoisen avoimet ovet.