Ja Lehterä nasuttelee, 2-1. Ehkä, luulisin että Espoo haastaa.
torstai klo 19.52 #276 M MSU Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Ja Lehterä nasuttelee, 2-1. Ehkä, luulisin että Espoo haastaa.
torstai klo 19.53 #278 K Kiekkonarri Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, New Jersey Devils Naurettavan jäähyn seurauksena IFK johtoon.
torstai klo 19.53 #279 V Vahva tunne Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Dev kirjoitti: Lehterä on kuin varjo siitä alkukaudesta. Laajenna klikkaamalla Kohtalainen jinx.
torstai klo 19.53 #280 P Potku Jäsen Suosikkijoukkue Suomen maajoukkueet, Kivikova Bomanille syöttöpiste ja pelin alussa tuomarimuistamisia antaneiden löylyihin pelin jälkeen.
torstai klo 19.53 #281 T Torpeedo99 Jäsen Suosikkijoukkue Lukko Ikävää että tuomarit ottaa näin paljon roolia
torstai klo 19.53 #282 A Arengee Jäsen Suosikkijoukkue TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset Mualivahdin häirintää voipi olla
torstai klo 19.54 #283 A avatar Jäsen Suosikkijoukkue Raimon Rakuunat Jos miettii SaiPa-Tapparan hylkyä, toi pitäis hylätä 100 kertaa 100.
torstai klo 19.54 #284 L Läts Jäsen Suosikkijoukkue Saimaan Pallo Jos tuo HIFKin maali hyväksytään ni vielä enemmä ihmetyttää se SaiPan hylätty maali Tapparaa vastaan missä ei juuri maalivahtiin edes osuta.
Jos tuo HIFKin maali hyväksytään ni vielä enemmä ihmetyttää se SaiPan hylätty maali Tapparaa vastaan missä ei juuri maalivahtiin edes osuta.
torstai klo 19.54 #285 C Cold Jäsen Suosikkijoukkue Espoo Näillä tuomareilla ei muna riitä virheen myöntämiseen. Pakarisella kunnon keihästäminen Rimpisen muniin.
Näillä tuomareilla ei muna riitä virheen myöntämiseen. Pakarisella kunnon keihästäminen Rimpisen muniin.
torstai klo 19.54 #286 R Ristimollo Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo Rimpisellä jo kiekko ihan selvä juttu. Jos hyväksytään niin Espoon hylky viime pelissä ihan vitsi.
torstai klo 19.54 #287 J Jugger77 Jäsen Suosikkijoukkue SaiPa Itse luulin että kiinnipitämisjäähyyn vaadittaisiin kiinnipitäminen
torstai klo 19.55 #288 P Potku Jäsen Suosikkijoukkue Suomen maajoukkueet, Kivikova Pakko mennä hylkyyn
torstai klo 19.55 #289 M madeOFspade Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Mää sanoisin että maali. Keskitalo potkii Rimpisen liikkeelle
torstai klo 19.55 #291 M MSU Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Pakarisen maila siellä on, mutta ainoa syy miksi se maila liikuttaa Rimpistä on se että Keskitalo työntää Pakarista. Pakarinen on itse jo lopettanut pelaamisen.
Pakarisen maila siellä on, mutta ainoa syy miksi se maila liikuttaa Rimpistä on se että Keskitalo työntää Pakarista. Pakarinen on itse jo lopettanut pelaamisen.
torstai klo 19.55 #292 K Kiekkonarri Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, New Jersey Devils Pakarinen työntänee Rimpisen alta kiekon esiin.
torstai klo 19.55 #293 C Cold Jäsen Suosikkijoukkue Espoo Jugger77 kirjoitti: Itse luulin että kiinnipitämisjäähyyn vaadittaisiin kiinnipitäminen Laajenna klikkaamalla Luulisi, että 1100 pelin kokemuksella tuomarikin olisi sen jo oppinut, mutta eihän nyt liikoja voi pyytää.
Jugger77 kirjoitti: Itse luulin että kiinnipitämisjäähyyn vaadittaisiin kiinnipitäminen Laajenna klikkaamalla Luulisi, että 1100 pelin kokemuksella tuomarikin olisi sen jo oppinut, mutta eihän nyt liikoja voi pyytää.
torstai klo 19.55 #294 C chubster Jäsen Hankala tuosta on sanoa pelaako Pakarinen olevinaan kiekkoa vai hakkaako Rimpistä ihan rehellisesti vaan munille. Meni haasto kummin tahansa niin tuo ylivoimaan johtanut jäähy meni yksinkertaisesti aivan liian väärin.
Hankala tuosta on sanoa pelaako Pakarinen olevinaan kiekkoa vai hakkaako Rimpistä ihan rehellisesti vaan munille. Meni haasto kummin tahansa niin tuo ylivoimaan johtanut jäähy meni yksinkertaisesti aivan liian väärin.
torstai klo 19.55 #295 M mesag Jäsen Suosikkijoukkue Ilves Hylkäisin tuon itse. Ja Pakarinen oli reaktiostaan päätellen samaa mieltä, eihän tuo tuulettanut maalia lainkaan.
Hylkäisin tuon itse. Ja Pakarinen oli reaktiostaan päätellen samaa mieltä, eihän tuo tuulettanut maalia lainkaan.
torstai klo 19.56 #298 S Spitfire Jäsen Suosikkijoukkue SaiPa, SJS Pakarinen kampeaa Rimpisen nurin munista ja ihan oikea tuomio, ei maalia.
torstai klo 19.56 #300 R Ristimollo Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo Hah ihan oikein kiekko oli jo Rimpsellä selvästi.