To 27.5.2021 Otteluseuranta (7. kisapäivä)

  • 33 677
  • 913

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Tämä on pelillisesti paskin jääkiekko ottelu mitä nähnyt vuosiin ja se on kuitenkin jo paljon sanottu kun olen parin vuoden ajalta lähes jokaisen KalPan pelin katsonut.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Mertarannan nykyinen tyyli pähkinänkuoressa,

"Kyllä siinä on kahden miehen maski taas hyvin edessä. Fazio näkee jälleen tilanteen hyvin"

Nää ei voi molemmat pitää samaan aikaan paikkaansa. :D
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On taas niin laatulätkää jellonilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Peli menee tasaväkisesti päästä päähän. Upeaa ja jännittävää hokia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tämä on pelillisesti paskin jääkiekko ottelu mitä nähnyt vuosiin ja se on kuitenkin jo paljon sanottu kun olen parin vuoden ajalta lähes jokaisen KalPan pelin katsonut.
Rehellisesti, mitä odotit peliltä jossa tasoero on valtava ja heikommalta puuttuu 15 aloituskokoonpanon pelaajaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Melkein toivon että Italia kaventaisi. On jotenkin niin virkamieskiekkoa tää Leijonien peli ollut tässä toisessa erässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä on pelillisesti paskin jääkiekko ottelu mitä nähnyt vuosiin ja se on kuitenkin jo paljon sanottu kun olen parin vuoden ajalta lähes jokaisen KalPan pelin katsonut.

Tappara - SaiPa CHL:n pudotuspeleissä syksyllä 2017 oli kovaa kamaa 120 minuuttia. Tämä on heti siinä perässä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tami veisi Kuusamakujan teeseillä tämän Italian puolivälieriin sensaatiomaisesti. My God. Sama tehtiin Ranskan kanssa aikanaan. Voiton päässä mestaruudesta. My god. Hyvä ystävä Phil Bozon oli vain 11 maalin päässä maalikuninkuudesta. My God.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Oikein tulkittu tuo, että korkealla mailalla tehtiin, mutta tuo oli herätys. Ei piä antaa siimaa, koska se kostautuu.

Tosin eipä Leijona siitä näytä oppia ottaneen. Tuo on sitä 95% suorittamista.

Niin ja sitten ne toki tekee maalin.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Sund suatana!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
SUND!!!!

Ketä sitten saa haukkua? Mun psykiatri sanoi, että kannattaa kanavoida negatiiviset tunteet vaikka johonkin pelaajaan ja ehdonalaisvalvoja komppas taustalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös