Kärppien jokainen peli tällä kaudella oli huonompi.Tämä on pelillisesti paskin jääkiekko ottelu mitä nähnyt vuosiin ja se on kuitenkin jo paljon sanottu kun olen parin vuoden ajalta lähes jokaisen KalPan pelin katsonut.
Kuuluu muuten tv-kaiuttimilla bjöönine ja vahvistimen kaiuttimista "björninen"Siis sanoiko Mertaranta Björninen vai kuulinko väärin?
Rehellisesti, mitä odotit peliltä jossa tasoero on valtava ja heikommalta puuttuu 15 aloituskokoonpanon pelaajaa?Tämä on pelillisesti paskin jääkiekko ottelu mitä nähnyt vuosiin ja se on kuitenkin jo paljon sanottu kun olen parin vuoden ajalta lähes jokaisen KalPan pelin katsonut.
Tämä on pelillisesti paskin jääkiekko ottelu mitä nähnyt vuosiin ja se on kuitenkin jo paljon sanottu kun olen parin vuoden ajalta lähes jokaisen KalPan pelin katsonut.
Valmentaja diskuteerannut, että jos meno ei parane, niin paluulento laskeutuu Minskiin.Mitähän Ruotsin palverissa on diskuteerattu. Sen jälkeen meno ollut aika hurjaa.
se on vähän sama kuin tulinen matala laukaus painuu suoraan päätyverkkoihin.Mertarannan nykyinen tyyli pähkinänkuoressa,
"Kyllä siinä on kahden miehen maski taas hyvin edessä. Fazio näkee jälleen tilanteen hyvin"