Käsittääksen teoilla se kunnioitus ansaitaan. Nyt ei ole mitään syytä kunnioittaa. Helppohan siellä hyötyvän osapuolen on kunniaa jaella niille jotka aika monta kertaa suosivat teitä.Kunnioitus silti. Pitka kausi heillakin.!
Käsittääksen teoilla se kunnioitus ansaitaan. Nyt ei ole mitään syytä kunnioittaa. Helppohan siellä hyötyvän osapuolen on kunniaa jaella niille jotka aika monta kertaa suosivat teitä.Kunnioitus silti. Pitka kausi heillakin.!
Lisätietoja tästä?Joukkueella, jonka pelaajabudjetti on yli 7 miljoonaa ei pelailla mitään välikausia. Jopa minä olisin noilla voittanut mestaruudeen.
Täytyy harkita, toisaalta tykkään kunnioittaa Janne Niinimaan karismaattista olemusta.Nyt täytyy sanoa että laita tuo allekirjoitukseksi. Alkaa olemaan jo tavaramerkki. Ja ihan aiheellinen sellainen.
Samaa voivottelin, ei saatana nyt oikeesti.EI VITTU MIKSI NE ON TUONEET TUON KÄÄRIÄISEN KUOPIOON?!
Pitäisi mennä omakätisesti Niiralan monttuun heittämään se ulos.
Joukkueella, jonka pelaajabudjetti on yli 7 miljoonaa ei pelailla mitään välikausia. Jopa minä olisin noilla voittanut mestaruudeen.
Hah hah! Kuopiolaiset on kyllä juntteja.
Särkee korvia tuo ujellus, ai prk se onkin se Kääriäinen, ja ei kun poika ilmaan.Samaa voivottelin, ei saatana nyt oikeesti.
Niinhän se on kun nimenomaan isot virheet sinne suuntaa, ei Tappara olisi tarvinnut noin paljoa apua sieltä suunnalta jos yhtään.Kyllähän Tappara mestaruutensa ansaitsi. Onnittelu sinne. Vähän paska maku jäi taas kerran pillipiiparoinneista. Ehkä ne vielä joskus menee paremmin. Nyt meni finaaleissa virheet aikalailla kaikki toisen joukkueen hyväksi. Lisätään nyt se, että luulen, että tappara ois vienyt, vaikka ne ois mennyt oikeinkin.
Tälle peukku!Täytyy harkita, toisaalta tykkään kunnioittaa Janne Niinimaan karismaattista olemusta.
Kulttuuria viheltaa tuomareille kauden jo paatyttya.
Ateenakin juhlii, kiitos taas Tappara
Lisätietoja tästä?
HyväJumaleissön tuo Kuopijo on vaan niin juntti, ensin Rantakarille vislaus, sitten Tapolalle ja vielä kannun noston jälkeenkin jaksavat...
Eikö kukaan ajattele lapsia? No Michael Jackson aikoinaaan vähän ajatteli.Juntti Tapparan veskari kiroilee suorassa lähetyksessä, naurettavaa.
Joukkueella, jonka pelaajabudjetti on yli 7 miljoonaa ei pelailla mitään välikausia. Jopa minä olisin noilla voittanut mestaruudeen.
Kyllä, farssi! Toivottavasti eduskunnan kukkahattutädit ovat hereillä.Juntti Tapparan veskari kiroilee suorassa lähetyksessä, naurettavaa.
Joo painoi nappulaa ja siemensi mukuloita.Eikö kukaan ajattele lapsia? No Michael Jackson aikoinaaan vähän ajatteli.
Juntti Tapparan veskari kiroilee suorassa lähetyksessä, naurettavaa.
Voi vittu, pitää oikeasti varmaan laittaa niitä hymiöitä vähän enemmän näihin viesteihin mukaan.Ottaako Tapparan voitto oikeasti noin koville?